Cicero schreef:Onzin. Je lijkt Trump wel, die verdraait ook alles.
Onzin, dat Trump liegt, is feek njoez.

Cicero schreef:De drogreden die je nu weer uitbraakt is dat je een extreem voorbeeld gebruikt om alle gedrag dat ontwijkt van de norm 'niet normaal' te vinden, er lacherig over te doen, en denigrerend over anderen te spreken die een andere stijl van uiten en gedrag hebben.
Toe maar, ik zit net met een kerstbonbon in mijn mond.
Cicero schreef: Ik zeg niet dat jij specifiek dit doet, maar jij legitimeert het wel impliciet door zulke dingen te zeggen.
Uhh, wat is het nu?
Ik braak het uit en ik doe dit niet specifiek. Misschien ben ik toch te blond...
Cicero schreef:En o ja, je mag best lacherig over die Meiland of hoe heet-ie doen, of het een aparte kerel vinden, maar dat hoeft nog niet gepaard te gaan met de gedachte dat het 'niet zo hoort'.
Over Meiland heb ik niet gezegd dat het niet zo hoort, ik zei dat ik hem overdreven maniertjes vind hebben.
Waarom de één irritatie oproept (Gordon) en de ander niet (Fred van Leer) komt denk ik mede door hun gedrag.
Fred v L heeft ook maniertjes, maar dat is juist grappig. Hij vergroot dat uit en heeft zelfspot.
En daarbij vent hij dat niet uit, zoals de Meilandjes dat doen.
Maar als je zo doet beste Cicero, wordt men die maniertjes een beetje moe, Je ziet het nu ook al aan de kijkcijfers.
En verder is het zo: you love it or you hate it.