Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Als jij anderen heidens noemt moet je niet raar opkijken dat zij jou de bal terugkaatsen. Nu je de bal weer hebt niet beginnen te huilen. Dat het gezwets was is mij al lang duidelijk.
Butters schreef:kathleen dat was een titel snap dat nu eens een keer. de Sint-Nikolaas was de heilge van de Nikolaiten. want dat is wat het betekend. en inderdaad daarom heb je dus ook die naamsovereenkomst. Omdat het het zelfde is en daarom lijkt het op elkaar. dat is geen toeval natuurlijk!!
Wilsophie schreef:Lulkoek! En dat is wat anders dan lulmatzes. Ga je huiswerk doen man!
Wilsophie schreef:Haha, stelletje volwassenen die kleine kinderen het leuke feest willen afnemen wat geen enkele waarde heeft voor een geestelijk leven.
mohamed schreef: Als jij anderen heidens noemt moet je niet raar opkijken dat zij jou de bal terugkaatsen. Nu je de bal weer hebt niet beginnen te huilen. Dat het gezwets was is mij al lang duidelijk.
Butters schreef:Weer een valse leugen van je..Ik heb namelijk niet gezegd dat iemand heidens is. Ik zeg alleen maar dat sinterklaas heidens is, En vervolgens worden de bakker modder erbij gehaald.
Haha, stelletje volwassenen die kleine kinderen het leuke feest willen afnemen wat geen enkele waarde heeft voor een geestelijk leven.
Ja, ja, je had vast niet verwacht dat er hier iemand Sinterklaas zou vieren.
Steeds weer beticht je mij van liegen en valsheid, maar de waard is zoals hij zijn gasten vertrouwt.
Faramir schreef:Ware het niet dat Sint Nicolaas tijdens zijn leven gewoon Nicolaas hete. De toevoeging Sint kwam pas ver na zijn dood bij de heiligverklaring.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten