Mortlach schreef: Wij van WC-eend, adviseren WC-eend.
Is een constatering hetzelfde als een advies?
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Mortlach schreef: Wij van WC-eend, adviseren WC-eend.
xsidd schreef:#Lock&Stock
Je bedoeld dat als je vloekt, je het uit.. Ja, dat is waar, maar niet de bedoeling geloof ik persoonlijk.Wel het uiten is bellangerijk, maar er zijn verschillende woorden die geen vloek zijn, waarmee je, jezelf ook kan uiten geloof ik. Ik maakte me zelf ook schuldig aan vloeken, dus ben geen haar beter als een ander..
Spreeuw schreef:Is een constatering hetzelfde als een advies?
Faramir schreef:Prima dat zo'n hobby-clubje een verandering in de maatschappij teweeg wil brengen. Ik denk dat het effect te verwaarlozen is en ik mag hopen dat hier geen gemeenschapsgeld heen gaat.
Spreeuw schreef:Ik gun deze bond toch echt wel gemeenschapsgeld hoor.
Vloeken is een van de ergste zonden in Gods ogen.
xsidd schreef:Oke, wat je wil zeggen is duidelijk. Bedankt voor je mening. We hebben hierover dan een verschil van mening, want ik geloof echt dat het gebod van God nog steeds geld, misbruik Mijn Naam niet.
Spreeuw schreef: Ik gun deze bond toch echt wel gemeenschapsgeld hoor.
Faramir schreef: Ik niet, nog geen cent. Omdat het geld weggooien is. Geld wat ook gebruikt kan worden om daklozen een warme maaltijd te geven. Ik ben wel benieuwd naar een effectiviteitsstudie van al die jaren morele reclame van deze bond.
Spreeuw schreef:Vloeken is een van de ergste zonden in Gods ogen.
Faramir schreef:Waar heb je dat vandaan? En indien dat al zo zou zijn, wat heeft een seculiere samenleving daar mee te schaften?
Spreeuw schreef: Ik gun deze bond toch echt wel gemeenschapsgeld hoor.
Faramir schreef: Ik niet, nog geen cent. Omdat het geld weggooien is. Geld wat ook gebruikt kan worden om daklozen een warme maaltijd te geven. Ik ben wel benieuwd naar een effectiviteitsstudie van al die jaren morele reclame van deze bond.
Spreeuw schreef:Vloeken is aangeleerd! Word geen naprater!
Spreeuw schreef:Daar heeft een seculiere samenleving zeer veel mee te schaften.
Spreeuw schreef:Iedereen dient God te gehoorzamen en dus zeer zeker Zijn Naam niet te misbruiken.
xsidd schreef:En wat word er opgedrongen??
Spreeuw schreef:Iedereen dient God te gehoorzamen
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten