Aangezien je soms niet alles weet te vinden ben ik wel benieuwd wat jullie mooi vinden.
Wat bijvoorbeeld vinden jullie van deze?
Ik lees en hoor graag wat jullie smaak is

Groet , Byte
Moderator: Moderafo's
Boekenlezer schreef:Die klonk best aardig, zo op het eerste gehoor.
Michael W. Smith heeft er, die ik heel erg mooi vind. Een paar van zijn toppers die mij zo voor de geest schieten:
Opmerking: die laatste nodigt uit om het volume van je speakers flink open te draaien.
Ook geen verkeerde, die ik net even tegenkwam: Healing rain
En dan is er nog Petra, voor het zeer stevige genre. In het begin van de jaren 90 vond ik ze op hun best. Vooral het album Beyond belief vond ik een genot om te horen. Hier een paar nummers daarvan:
Maar deze, van Unseen power, mogen er ook wezen:
JHM schreef:Ik vind Jason Upton echt tegek, ben twee weken terug twee keer geweest in Amersfoort en een keer in Amsterdam. Een greep nummers die mij fijn in de oren klinken:
Jason Upton - I built my house upon a stone
Jason Upton - Justice Waiting
Jason Upton - When fools turn into gold
Jason Upton - Hammer and Awkward Nail
Hillsong United - Hosanna
Chris Tomlin - Houw great is our God (world edition)
Israel Houghton - I Am a friend of God
Fee - We crown you
Fee - Glory to God forever
The Katrinas - Draw me close
Women in worship - Forever
Lindsay Wallace - Amazing Love
Matt Redman - We are the free
Pcrtje schreef:Moet het per se worship zijn? Als er een paar mooie christelijke nummers zijn op YouTube dan zijn het deze wel:
A greater Foundation - As I Lay Dying > Over de foundation die we in Christus hebben.
How great Thou art - Becoming the Archetype > Een lofzang naar God.
Someone to hate - Demon Hunter > Over onze positie als christenen in deze wereld.
Cries of the haunted - Slechtvalk > Naar Psalm 22. Een noodkreet vanuit ellende.
Mirror of Souls - Theocracy > Een bekeringsverhaal: van hoogmoed naar nederigheid naar God en vergeving.
ricky70 schreef:Deze staan bij onze favoerieten op de pc:
http://www.youtube.com/watch?v=NWeEYKqA ... ture=share
http://www.youtube.com/watch?v=HweMTrFuK-k
Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast