Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 22 nov 2008 12:21

Een heleboel wat ik niet meer zo precies weet.
Er kwamen dieren in de droom voor.
Ik had iets om te eten in mijn hand, een stukje groente. Een dier keek ernaar. Maar toen een leeuw ernaar keek, gooide ik het maar snel naar die leeuw toe, want dat vond ik toch vrij eng.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 22 nov 2008 19:09

Dat ik maar 3 tenen had.... die andere 2 had ik er af gegeten... maar weet eigenlijk niet meer zo goed waarom

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 nov 2008 10:03

Het was niet afgelopen nacht, maar de nacht ervoor. De nacht van zaterdag op zondag.

Ik droomde dat ik in Moskou was. Op een gegeven moment had ik te maken met een taxichauffeur, die nogal een eigen wil had. De rit ging door het hartje van Moskou, waar ik een prachtige toren zag staan uit de oude tijd van Moskou. Ik had die nog nooit gezien.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 24 nov 2008 14:06

Over m'n opa, dat hij door zijn dementie van alles ging slopen, en 't is vannacht ook in 't echt gebeurd :? :cry:

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 24 nov 2008 18:52

Op een of andere manier was ik op de jongerenavond in doorn, in December... als vrijwilliger, en tot mijn grote verassing werden mijn zusjes en broertje ook vrijwilliger, toen waren er in een keer 200 tot 300 vrijwilligers, maar was het veuls te druk... Dus moesten we van Koos stoppen...

(het was echt heeeel raar!!! Ik maakte vruchtenbowl van garnalen ;) )

Pucca
Mineur
Mineur

Berichtdoor Pucca » 26 nov 2008 08:34

een feestje dat ik hield voor vriendinnen van 'vroeger' en die mijn vriend en ik vroeg de deur uit wilden hebben... Dus dan schenk je geen drinken meer in enzo... Maar moederlief ging toen bedienen :S
Verblijd je in de Here!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 01 dec 2008 07:48

Ik was op vakantie met een groep jongelui, en vlak voordat dat begon had ik een Toyota MR2 gekocht had.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 01 dec 2008 10:05

Over de bruiloft van mijn zusje, die over ruim 2 weken plaatsvindt.
Afbeelding

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 01 dec 2008 10:18

Ik was in een park voor TV-opnames van een basisschool o.i.d. Samen met Frits Sissing, hoe ik daar nou weer bij kom? :roll:

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 01 dec 2008 12:11

Hm, 'k heb heel vreemd gedroomd..
Ik ging op zoek naar een meester van de basisschool die de zus van mn vriendin destijds had misbruikt. Na verloop van tijd had ik em gevonden, maar op dat moment wilde hij mijn neefje van 3 omtvoeren, waarmee ik in een winkel was om foto's af te laten drukken. Ik bedacht me dat ik de foto's maar beter niet naar m'n eigen adres kon laten sturen, omdat die meester dan wist waar ik woonde. Dus ging ik koortsachtig nadenken naar welk adres ik het dan wel kon laten sturen.. Uiteindelijk maar gewoon niet af laten drukken en samen met m'n neefje gevlucht. Op dat moment viel die meester me aan met een mes, maar op een of andere manier wist ik toch te ontsnappen. Ik kwam in een of ander restaurantje met een vriend van me.. die ging heeeel lang nadenken over wat wij toch eens zouden kunnen gaan drinken. Maar hoppa, daar kwam die meester weer aan, dus ik moest wegwezen. Daarna was ik ineens in een hele grote ruimte met een huisgenoot van een vriend van me. Ik moest een duikerspak aantrekken.. toen ik bij 't water aankwam stond die meester weer voor me met zn mes.

Toen werd ik gelukkig wakker :P Vreemdvreemdvreemd.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 05 dec 2008 22:42

Afgelopen nacht heb ik over Rusland - alweer - gedroomd. Over dat ik daar op vakantie was, en dat we met een busje o.i.d. terug naar Nederland gingen in twee dagen. De eerste dag rijden in Rusland tot aan de rand, ergens bij de Baltische staten of zo. Dat waren pokkelange afstanden! De volgende dag ging het door de andere landen van Europa. Dus Polen, Duitsland, etc.

Dat kwam in de droom voor.
Opmerkelijk hoe snel dit trouwens gegaan is. Want ik begon hier na het alarm van 6:00 over te dromen. Maar toen ik weer wakker werd had dit alles zich voltrokken. Terwijl het alarm van 6:30 nog niet geklonken had.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 05 dec 2008 22:44

Liesien schreef:Hm, 'k heb heel vreemd gedroomd..
Ik ging op zoek naar een meester van de basisschool die de zus van mn vriendin destijds had misbruikt. Na verloop van tijd had ik em gevonden, maar op dat moment wilde hij mijn neefje van 3 omtvoeren, waarmee ik in een winkel was om foto's af te laten drukken. Ik bedacht me dat ik de foto's maar beter niet naar m'n eigen adres kon laten sturen, omdat die meester dan wist waar ik woonde. Dus ging ik koortsachtig nadenken naar welk adres ik het dan wel kon laten sturen.. Uiteindelijk maar gewoon niet af laten drukken en samen met m'n neefje gevlucht. Op dat moment viel die meester me aan met een mes, maar op een of andere manier wist ik toch te ontsnappen. Ik kwam in een of ander restaurantje met een vriend van me.. die ging heeeel lang nadenken over wat wij toch eens zouden kunnen gaan drinken. Maar hoppa, daar kwam die meester weer aan, dus ik moest wegwezen. Daarna was ik ineens in een hele grote ruimte met een huisgenoot van een vriend van me. Ik moest een duikerspak aantrekken.. toen ik bij 't water aankwam stond die meester weer voor me met zn mes.

Toen werd ik gelukkig wakker :P Vreemdvreemdvreemd.

Tja, zo maak je wel wat spannends mee, nietwaar?! Zo heb je spannende verhalen te vertellen aan anderen! :wink:

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 08 dec 2008 23:04

Heb vannacht gedroomd dat Alexander en Maxima uit elkaar waren en dat Maxima op een onderduikadres zat... :?

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 09 dec 2008 07:45

Vanuit het huis van mijn ouders zag ik op het veld (met speeltuin) Pino lopen. Pino's uiterlijk had echter iets wat niet helemaal klopte: het uiterlijk was nogal fabeltjeskrantachtig. Meneer de Uil liep er ook.
...en toen werd ik plotseling wakker gepiept door het alarm van 6:00. :(

Hiervoor heb ik ook gedroomd, maar dat ben ik vergeten.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 dec 2008 10:40

vreselijke rotdroom. Dat ik, met mijn hele klas (geen idee waarom ik nog op school zat) beschoten werd door 1 van de leerlingen, dat was heel normaal daar. Maar eerst werd ik zo kwaad en toen zo bang dat ik weggegaan ben uit de les en tegen de concierge zei dat ik niet meer terugging omdat die knul mijn kind iets aan wilde doen. Als hij mij neerschoot, oke, maar niet ons kind!
Net voor ik al beschotend wordend het plein af kon rijden werd ik wakker :?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Slow Chat”