Via een kennis kwam ik op het volgende bericht:
DE OLYMPISCHE SPELEN EN HET HERLEVENDE HEIDENDOM
Klik HIER om het te lezen
Ik vind het best schokkend

Eq.
Moderator: Moderafo's
columbus schreef:als ik ervanuit gaat dat de feiten allemaal kloppen dan is het idd schokkend en een 'heidens' feest waar christenen vandaan moeten blijven (of flyers moeten uitdelen/ evangeliseren bij de ingang van het Holland House)
Aragorn schreef:columbus schreef:als ik ervanuit gaat dat de feiten allemaal kloppen dan is het idd schokkend en een 'heidens' feest waar christenen vandaan moeten blijven (of flyers moeten uitdelen/ evangeliseren bij de ingang van het Holland House)
Hoezo schokkend? Dat wisten we toch allang? En er zijn toch zoveel 'heidense feesten'?
Het enige nieuwe is dat gedoe van die beinvloeding en duistere machten enzo, maar ik geloof dat ik daar niet zo in geloof..
columbus schreef:btw, heel die OS boeien me niet dus met de beinvloeding zal het bij mij wel meevallen.![]()
kurtyo schreef:Kijk, de spelen vroeger waren misschien slecht, die stonden in het teken van de goden e.d.
Het Weermannetje schreef:Je kunt niet alles puur op zich zien. Bijvoorbeeld het gebeuren rond homeopatische geneesmiddelen. Daar moet je ook de achtergrond van weten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten