Moderator: Moderafo's
Tirreg schreef:hebben jullie soms ook niet het idee dat andere mensen christenen en andersom als andere mensen beschouwen? en dat daardoor een zekere afstand ontstaat. ik denk soms weleens, waarom zijn niet gewoon alle mensen christenen, dan kun je allemaal normaal met elkaar omgaan, en normaal met elkaar praten. waarom zou dit niet zo zijn?
Tirreg schreef: ik denk soms weleens, waarom zijn niet gewoon alle mensen christenen, dan kun je allemaal normaal met elkaar omgaan, en normaal met elkaar praten. waarom zou dit niet zo zijn?
Cathy schreef:Tirreg schreef: ik denk soms weleens, waarom zijn niet gewoon alle mensen christenen, dan kun je allemaal normaal met elkaar omgaan, en normaal met elkaar praten. waarom zou dit niet zo zijn?
Ik denk dat je het 'hokje' groter moet zien: We zijn allemaal schepselen, waarom gaan we niet normaal met elkaar om?
Zelf heb ik het afgeleerd om afstandsgevoel te hebben.
Tirreg schreef:hebben jullie soms ook niet het idee dat andere mensen christenen en andersom als andere mensen beschouwen? en dat daardoor een zekere afstand ontstaat. ik denk soms weleens, waarom zijn niet gewoon alle mensen christenen, dan kun je allemaal normaal met elkaar omgaan, en normaal met elkaar praten. waarom zou dit niet zo zijn?
Gershwin schreef:of misschien leven wij gewoon in een andere (sub)cultuur...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten