he,
ik vroeg me af. Er wordt hier heel wat af gepraat. Kan iemand beschrijven of hij/zij hierdoor ook veranderd is? En wat houdt die verandering precies in?
Moderator: Moderafo's
joris schreef:he,
ik vroeg me af. Er wordt hier heel wat af gepraat. Kan iemand beschrijven of hij/zij hierdoor ook veranderd is? En wat houdt die verandering precies in?
Volgens is het sola scriptura al een hele poos geleden losgelaten, en zijn er nu een aantal mensen die dat terug willen brengen.tomkoers schreef:joris schreef:he,
Nou het heeft me wel aan het denken gezet over heel veel zaken. En ook het onderzoeken van de Bijbel hierover.
Overigens ben ik ook oprecht bezorgd dat de 'sola scriptura', het Schriftgezag, zo vaak wordt losgelaten. Dit is een zorgwekkende ontwikkeling.
Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb.....
tanteoranje schreef:Inmiddels ben ik onder de indruk geraakt van het intellect wat hier huist, dat meen ik echt. Verder vind ik het verrijkend om de meningen te lezen van allerlei pluimage. Bepaalde zaken ben ik gaan relativeren. Vroeger had ik een bepaalde mening waarvan ik dacht dat hij overeind zou blijven staan. Dat is nu wel veranderd...
columbus schreef:tanteoranje schreef:Inmiddels ben ik onder de indruk geraakt van het intellect wat hier huist, dat meen ik echt. Verder vind ik het verrijkend om de meningen te lezen van allerlei pluimage. Bepaalde zaken ben ik gaan relativeren. Vroeger had ik een bepaalde mening waarvan ik dacht dat hij overeind zou blijven staan. Dat is nu wel veranderd...
klopt, dat heb ik ook. ik ben ook echt blij met dit forum. laten we hopen dat het lang mag blijven bestaan en dat er meerdere mensen genoegen aan beleven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten