Moderator: Moderafo's
Majiem schreef:Nee.
Spreeuw schreef:Ik heb al verschillende predikanten horen waarschuwen tegen het bezoeken van een café/kroeg. Het valt mij op dat predikanten vaak waarschuwen voor dezelfde zonden, zoals sportverdwazing, het luisteren van popmuziek, het bezoeken van een café enzovoorts. Is het terecht dat het bezoeken van een café afgewezen wordt?
Spreeuw schreef:Ik heb al verschillende predikanten horen waarschuwen tegen het bezoeken van een café/kroeg. Het valt mij op dat predikanten vaak waarschuwen voor dezelfde zonden, zoals sportverdwazing, het luisteren van popmuziek, het bezoeken van een café enzovoorts. Is het terecht dat het bezoeken van een café afgewezen wordt?
janneke7337 schreef:Is het verkeerd om naar een cafe te gaan waar goddeloze muziek te horen is, waar dronkenschap hoogtij vierd, waar Gods naam gelasterd wordt?
Ja.
schelpje3 schreef:Niet zo vreemd dat dominee daar tegen waarschuwt.
Wij hebben jarenlang tegenover een café gewoond, de muziekde herrie
het kotsen
![]()
het verdriet als een vrouw haar man kwam zoeken.
Ik wil wel een kanttekening maken, als je rond een uur of half 10 een rustige gelegenheid zoekt om met iemand iets te drinken, is dat heel moeilijk. Dat is echt een gat in de markt.
De gewone restaurants sluiten de keuken om 9 uur en (met een boos gezicht) kun je dan nog een kopje koffie krijgen, maar voor een frisje of wijntje om 10 uur, ben je aangewezen op een bar of een kroeg.
schelpje3 schreef:Nee nee, in Arnhem worden ze nooit dronken.
Marnix schreef:In die cafe's kwam ik nooit dronken mensen tegen, ik heb in al die jaren nooit iemand in het cafe zien kotsen. Maar goed, in dorpen schijnt dat er soms wel wat erger aan toe te gaan ja.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten