Ik heb er wel een paar en meer tips zijn altijd welkom

- Bid elke dag tot God
Efeziërs 6:18 Bid voortdurend en laat u daarbij leiden door de Heilige Geest. Verslap daarin niet, maar houd vol en bid onafgebroken voor de andere christenen.
1 Thessalonica 5:17 Bid onophoudelijk
-Lees iedere dag in de Bijbel
Job 23:12 Ik heb Zijn geboden niet afgewezen; integendeel, ik hield zelfs meer van Zijn woorden dan van mijn dagelijks eten.
2 Timotheus 3:16 Al de Boeken zijn door inspiratie van God geschreven en zijn nuttig om ons de waarheid te leren en ons te wijzen op wat er aan ons leven en geloof nog mankeert; ze zetten ons leven op orde en helpen ons in te zien wat juist en goed is.
-Gehoorzaam God altijd
Johannes 14:21 Als iemand Mij gehoorzaamt, blijkt daaruit dat hij van Mij houdt. Wie van Mij houdt, zal ervaren dat mijn Vader ook van hèm houdt. Ik zal van hem houden en hem duidelijk laten zien wie Ik ben."
1 Petrus 1:14 Gehoorzaam God omdat u Zijn kinderen bent. Geef niet toe aan de verlangens van vroeger, toen u nog niet beter wist.
-Wees een getuige van Christus in woord en daad Psalmen 91:1-2 Wie schuilt bij de Allerhoogste God, kan rustig slapen, want de Almachtige werpt Zijn schaduw over hem. Ik getuig daarvan en zeg tegen de HERE: U bent mijn toevlucht; bij U ben ik veilig en geborgen. U bent mijn God en ik vertrouw alleen op U.
Psalmen 105:1-2 Prijs de HERE, bid tot Hem. Vertel alle volken wat Hij heeft gedaan. Zing lofliederen voor Hem. Getuig van alle wonderen die Hij doet..
-Vertrouw God elk detail van uw leven toe
1 Petrus 5:7 Geef al uw zorgen en problemen over aan God, want Hij houdt van u en zorgt voor u.
Mattheus 6:25 Ik geef u deze raad: Maak u geen zorgen over eten, drinken en kleren. Uw leven is belangrijker dan het voedsel! En uw lichaam is belangrijker dan kleding!
Mattheus 6:34 Maak u geen zorgen voor de dag van morgen. Ook morgen zal God u weer geven wat u nodig hebt. Leef dus gewoon bij de dag."
Filippensen 4:6 Maak u nergens zorgen over, maar bid voor alles. Vertel God al uw problemen en verlangens en vergeet vooral niet Hem te danken voor alles wat Hij doet.
-Laat uw dagelijks leven leiden door de Heilige Geest, om in Zijn kracht elke dag een goede getuige van Christus te kunnen zijn
Romeinen 8:9 Met u is het anders. U doet niet meer uw eigen zin, maar laat u leiden door de Geest; tenminste als de Geest van God in u woont. Als u de Geest van Christus niet hebt, hoort u niet bij Hem.
Galaten 5:25 Als de Geest ons nieuw leven heeft gegeven, moeten wij ons ook in alle opzichten door de Geest laten leiden.
-Dank de Vader voor alles in Jezus Naam
Efeziërs 5:20 Dank God, onze Vader, altijd voor alles in de naam van onze Here Jezus Christus.
Kolossensen 3:17 Wat u ook zegt of doet, doe het in de naam van de Here Jezus en dank ook God, de Vader, in Zijn naam.