Moderator: Moderafo's
Antoinette schreef:zie de link naar het Nederlands Dagblad.Nederlands Dagblad.
scheermes schreef:Antoinette schreef:zie de link naar het Nederlands Dagblad.Nederlands Dagblad.
Maar dit is alleen maar omdat er in maart al een beroepszaak gepland staat. Er is blijkbaar niet zoveel haast mee. Ik vind de reden "omdat het niet zou passen in de landelijke omgeving en in ernstige mate in strijd is met de redelijke eisen van welstand" wat zwak. Je zou denken dat de inhoud bepaalde mensen meer stoort dan het uiterlijk. Maar misschien heeft men die discussie al gevoerd of wil men die vermijden.
Wat betreft het laatste: zo'n billboard is er al geweest. Het vreemde is dat daar geen dwangsom voor is gekomen. Meten met 2 maten?Faramir schreef:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als andere mensen soortgelijks zouden doen enkel dan over bijvoorbeeld Mohammed, Wodan, Boeddha of dat er geen God bestaat enz enz?
elbert schreef:Wat betreft het laatste: zo'n billboard is er al geweest. Het vreemde is dat daar geen dwangsom voor is gekomen. Meten met 2 maten?Faramir schreef:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als andere mensen soortgelijks zouden doen enkel dan over bijvoorbeeld Mohammed, Wodan, Boeddha of dat er geen God bestaat enz enz?
Faramir schreef:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als andere mensen soortgelijks zouden doen enkel dan over bijvoorbeeld Mohammed, Wodan, Boeddha of dat er geen God bestaat enz enz?
elbert schreef:Wat betreft het laatste: zo'n billboard is er al geweest. Het vreemde is dat daar geen dwangsom voor is gekomen. Meten met 2 maten?Faramir schreef:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als andere mensen soortgelijks zouden doen enkel dan over bijvoorbeeld Mohammed, Wodan, Boeddha of dat er geen God bestaat enz enz?
Antoinette schreef:Faramir schreef:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als andere mensen soortgelijks zouden doen enkel dan over bijvoorbeeld Mohammed, Wodan, Boeddha of dat er geen God bestaat enz enz?
lees even mijn 2e stukje wat ik schreef, daar schreef ik daar al over!
Niet gelezen?
Faramir schreef:Antoinette schreef:Faramir schreef:Hoe zouden jullie het eigenlijk vinden als andere mensen soortgelijks zouden doen enkel dan over bijvoorbeeld Mohammed, Wodan, Boeddha of dat er geen God bestaat enz enz?
lees even mijn 2e stukje wat ik schreef, daar schreef ik daar al over!
Niet gelezen?
Indien je een voorbeeld uit de desbetreffende gemeente kunt noemen heb je een punt. Indien niet , dan niet.
Antoinette schreef:Een voorbeeld waarvan?
Van een buurman die Mohammed op zijn dak schilderde?
Nee zo'n voorbeeld heb ik niet!
Extremistische moslim aanhangers blazen zichzelf liever op in een drukke mensenmassa i.p.v dat ze de naam Mohammed op hun dak schilderen.
tja verschil moet er wezen, persoonlijk heb ik dan liever dat ze Mohammed op hun dak schilderen....
Faramir schreef:Antoinette schreef:Indien je een voorbeeld uit de desbetreffende gemeente kunt noemen heb je een punt. Indien niet , dan niet.
Een voorbeeld waarvan?
Van een buurman die Mohammed op zijn dak schilderde?
Nee zo'n voorbeeld heb ik niet!
Extremistische moslim aanhangers blazen zichzelf liever op in een drukke mensenmassa i.p.v dat ze de naam Mohammed op hun dak schilderen.
tja verschil moet er wezen, persoonlijk heb ik dan liever dat ze Mohammed op hun dak schilderen....
Antoinette schreef:Verdiep eens in wat "werkelijk" christenen zijn inhoud.
Dat zijn niet de mensen die om hun geloof andere kwaad aandoen!
Ik kom met dat voorbeeld omdat ik zoals ik ook schreef niet snapte waar je voorbeelden van wilde hebben.
Ik dacht ook dat je voorbeelden wilde van andere mensen die iets van hun geloof op hun dak schilderde.
Nee die voorbeelden heb ik niet dat bedoelde ik, en ik vertel je meteen waarom een wat extreme moslim dat ook niet zou doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten