kwebbel schreef:Ik heb over 2 weken nachtdienst en ik kan altijd gigantisch slecht slapen. Ik ga rond 8.00 naar bed als ik thuis ben en om 11.30 sta ik weer naast m'n bed! Ik heb 1x een temazepam 20mg gebruikt maar dat vond ik te heftig. Ik heb wel heerlijk geslapen tot 14.30 (m'n laatste nacht dus vond ik wel netjes) maar ben nog de hele avond wazig en duizelig geweest.
Maatschappelijk Werk raadde me aan om iets homeopatisch te halen wat dus geen kwaad kan. Wie heeft hier ervaring mee en zo ja, wat kan ik dan het beste halen ?
Tja, nachtdiensten he
De laatste keer dat ik nachtdienst had heb ik zo lekker en lang geslapen! Toen ik naar de WC moest ben ik er echt meteen uitgegaan. Verder gebruik ik oordoppen en een slaapmasker en heb ik een verduisteringsgordijn in mn slaapkamer. Misschien, als je dit nog niet doet, helpen deze tips je ook?
Ik ben een beetje cynisch wat betreft homeopathie. Ik zie dat meer als een placebo-middel, aangezien er bijna geen werkzame stof meer inzit vanwege het doorverdunnen.
Sommige van mijn collega 's hebben veel aan een medicijn waar melatonine in zit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melatonine