Berichtdoor Chris7 » 01 dec 2008 11:13
Pauline,
Woorden hebben ongelofelijk veel kracht! Schelden doet niet alleen heel erg zeer, je kunt er demonen ook een ingang mee geven om bij iemand binnen te laten komen.
Met woorden kun je mensen psychisch ernstig beschadigen, zeker als dit regelmatig op een negatieve manier gebeurt.
Ik las pas in het Nederlands Dagblad, dat volgens psychologen is aangetoond dat, wanneer je een negatieve opmerking tegen je kinderen maakt, je hier maar liefst VIER postieve opmerkingen tegenover moet zetten om die ene negatieve opmerking te kunnen compenseren!!!
Reden te meer dus om heel goed na te denken, voordat je iets negatiefs tegen je kinderen zegt.
Met negatieve opmerkingen kun je ook demonen een ingang geven, om bij je binnen te komen. Wanneer dit gebeurt bij een christen wordt dit BEZET ZIJN genoemd. Bij een niet-christen kan dit zelfs leiden tot bezetenheid. Lees maar wat de Bijbel hierover schrijft in de tijd van Jezus.
Nogmaals: een christen kan dus nooit bezeten zijn, wat helaas nog weleens wordt gezegd door andere christenen.
Deze demonen kunnen er uiteindelijk zelfs voor zorgen dat je depressief kunt worden, met alle gevolgen van dien.
Ik kan helaas uit eigen ervaring spreken. Uiteindelijk ben ik bij Eleos terecht gekomen, waar zij mij helaas niet goed konden helpen, aangezien men daar niet goed begrijpt, dat elke genezing begint bij Het Kruis van Jezus. Men probeert daar de problemen op een psychologische manier op te lossen en dat werkt vaak, DUS NIET ALTIJD, maar half.
Jezus heeft namelijk NIET alleen al onze zonden, maar ook al onze ZIEKTEN aan het kruis gedragen.
Helaas krijgen we dit laatste slechts zelden te horen in de kerk en dat is heel verdrietig en ook zeker een gemiste kans.
Uiteindelijk ben ik via een predikant met het bevrijdingspastoraat in aanraking gekomen. Ik kan nu zeggen dat ik al twee maanden geen last meer heb gehad van depressieve gevoelens, terwijl ik deze in het vferleden zeker wel één keer in de paar weken had. Dit laatste mede als gevolg van mijn ADD. Ook deze laatste klachten zijn de laatste tijd aanzienlijk minder geworden.
WAT IS GOD DAN GROOT, dat Hij dat voor mij gedaan heeft!!!
Pauline, ik denk dat ik daarmee ook vraag 2 van je heb beantwoord.
Wat vraag 3 betreft: Ja, de vloeken van heksen zijn nog veel groter. Ik heb eens het boek: Van hekserij tot christen gelezen. Een afgrijselijk boek over een vrouw, welke via de prostitutie bij de satanskerks terecht kwam en vervolgens via een satanist bij een heksenkring terecht kwam. Heksen hebben, even voor de duidelijkheid, nog weer veel macht dan satanisten.
Echt een kippenvelverhaal, om te lezen hoe deze vrouw, doordat er ooit eens als prostitué tegen haar is gezegd door een Heilsoldate, dat Jezus ook van haar houd, tot geloof is gekomen en daarna ook nog heel veel anderen tot geloof heeft gebracht.
Dit boek is echt een aanrader voor wie hier meer over wil weten.
Wie veel vergeven is, heeft veel lief.