Tegenwoordig hoor ik steeds meer mensen praten over huwelijkscatachese.
Is er hier iemand die het volgt/heeft gevolgd? Zou je mij (en de anderen) dan misschien willen vertellen wat daar besproken wordt en of jullie er wat aan hebben (gehad)?
Moderator: Moderafo's
esli schreef:Wij hebben ook huwelijkscatechese gevolgd. Onze dominee doet dat gewoon met elk stel dat gaat trouwen, maar wel elk stel apart, wat er dus op neer kwam dat wij 5 gesprekken hebben gehad met de dominee. ONderwerpen die we besproken hebben: karakterverschil, ruziemaken, communicatie, seksualiteit en gezinsplanning.
Wij zijn ook nog naar "ready to marry" geweest, ook erg leuk en leerzaam.
kirsten schreef:esli schreef:Wij hebben ook huwelijkscatechese gevolgd. Onze dominee doet dat gewoon met elk stel dat gaat trouwen, maar wel elk stel apart, wat er dus op neer kwam dat wij 5 gesprekken hebben gehad met de dominee. ONderwerpen die we besproken hebben: karakterverschil, ruziemaken, communicatie, seksualiteit en gezinsplanning.
Het probleem van ready to marry is dat ik het zo duur vind. *arme sloeber is*
esli schreef:Wij hebben ook huwelijkscatechese gevolgd. Onze dominee doet dat gewoon met elk stel dat gaat trouwen, maar wel elk stel apart, wat er dus op neer kwam dat wij 5 gesprekken hebben gehad met de dominee. ONderwerpen die we besproken hebben: karakterverschil, ruziemaken, communicatie, seksualiteit en gezinsplanning.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten