Ik weet niet of het hier thuishoort, of als het al geweest is.
Maar een vraag: Mogen zwakzinnige mensen volgens jullie kinderen krijgen? Is dat wel verantwoord? En uiteraard argumenten, motivatie.
Moderator: Moderafo's
Sjeherazade schreef:Ik weet niet of het hier thuishoort, of als het al geweest is.
Maar een vraag: Mogen zwakzinnige mensen volgens jullie kinderen krijgen? Is dat wel verantwoord? En uiteraard argumenten, motivatie.
joris schreef:ander evraag: overziet iemand met een verstandelijke handicap precies wat het betekent om een kind te hebben? Een baby is wel leuk, maar een peuter?
Sjeherazade schreef:Ik weet niet of het hier thuishoort, of als het al geweest is.
Ikke21 schreef:Ik ken dus een man en vrouw die niet helemaal 100% zijn, (laat ik het zo ff noemen), ze wilde echt dolgraag een kind en hebben nu ook een kindje, dat kindje heeft gewoon heel goed verstand en als je ziet hoe het kind opgevoed wordt is niet helemaal zoals je normaal opgevoed zou worden......nu kan je zeggen, zielig voor dat kind en dat is misschien ook wel zo, maar aan de andere kant als je ziet hoe blij deze mensen met dat kind zijn denk ik van ja, moet je nou echt wel zeggen van jullie "soort" mensen mogen geen kinderen krijgen??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten