Thnx voor jullie reacties!
Kben net gebeld... En helaas ja... Ik heb dus Pfeiffer
Geen idee in welke mate ik het heb. Kweet niet of het ook erger kan worden dan het nu is ofzow?! Weet iemand dat?
Tis nu iig heeel kwakkelend! Ik ben savonds laat niet egt moe, dus ga gewoon om 11uur ong naar bed, half 12 slapen. Kslaap tegenwoordig wel heel erg moeilijk in! Normaal was ik zo vertrokken, maar nu kan ik mn draai nie meer vinden en zweet ik me mottig voordat ik eindelijk in slaap val!
Sochtends wordt ik redelijk fit wakker, maar zodra ik me dan aangekleed heb, wil ik het liefst nog ff op mn bed liggen. Kheb dan ook egt geen fut om dingen te doen ofzow, dus ga dan maar gewoon zitte op de bank ofzow

Daarna gaat het weer goed! Want nu voel ik me gewoon goed!
Kga donderdag op vakantie, dus hoop maar dat ik er niet al te veel last van krijg!!
Waar ik wel erg veel last van heb, is mn keel!! Mn amandelen zijn onwijs opgezet

en ze zien er werkelijk niet uit! Praten gaat daardoor ook moeizamer (en Ansje moet al kokken als ze me hoort praten

). En het slikken doet erg pijn.
Kheb nu van de dokter gehoord dat ik moet gorgelen met zoutwater, voor mn keel, dus daar ben ik net maar me begonnen! En nu hopen dat die keelpijn snel verdwijnt!
Verder gaat het okee met me hoor