Beste RefoWeb-forumleden,
Aanstaande zaterdag beslist de SGP over het voorstel van het partijbestuur het vrouwenstandpunt aan te passen. Als politiek redacteur van het Nederlands Dagblad (http://www.nd.nl) wil ik graag een indruk krijgen hoe de aanloop naar dit besluit in de plaatselijke kiesverenigingen verloopt. De meeste kiesverenigingen zullen hun standpunt inmiddels hebben bepaald, maar over de uitkomsten is nog zo goed als niets bekend. Aanstaande zaterdag verschijnt in het ND een voorverhaal over de 'vrouwenkwestie', ik wil proberen daarin ook een bescheiden impressie te geven van wat de stand van zaken is her en der in het land. Mijn vraag is dus: zijn er SGP-leden op RefoWeb (ongetwijfeld) die in enkele zinnen willen schetsen hoe de vergadering over het aangepaste vrouwenstandpunt in hun plaatselijke kiesvereniging is verlopen en wat de uitkomst is?
Wil je de krant halen? Dan is het goed om te weten dat meest bruikbaar voor het artikel reacties zijn die zijn voorzien van in elk geval de plaatsnaam en liefst ook een echte naam i.p.v. een nickname. Wie het bezwaarlijk vindt te reageren op dit forum, kan ook mailen naar politiek@nd.nl Er wordt uiteraard zorgvuldig met alle antwoorden en gegevens omgegaan.
Wellicht ten overvloede, maar ik meld het toch maar even: ik heb toestemming gevraagd (en gekregen) van de beheerders van RefoWeb om deze oproep op het forum te plaatsen.
Hartelijk bedankt voor uw/je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Rinder Sekeris
politiek redacteur Nederlands Dagblad
[/url]