Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:@Smurffie: jullie hebben ze toch al best lang van tevoren, of niet? Zit er eigenlijk een lange levertijd op trouwringen?
Lalage schreef:pol schreef:Smurffie schreef:Die van ons waren 1380 ofzo samen. En vooruit, hij kreeg nog 70 euro voor z'n oude ring terugVeel geld ja..maar ik zal hem koesteren
Dat idee had ik ooit ook. Nu ligt hij samen met de ring van mijn man in een eierdopje
Waarom?
smArtjan schreef:Als je echt voordelige trouwringen wil hebben dan moet je gewoon knelringen van een knelkoppeling gebruiken, 100% garantie dat je dezelfde ringen jaren later nog kan bestellen! Gemaakt van messing dus met wat Brasso oppoetsen, blinkt ie weer een hele week!![]()
![]()
MissF schreef:Wij hebben gewoon gekeken bij wat we mooi vonden. En toen naar prijzen, We hadden dit soort ringen ook voor 200 euro p.s. en toch, vonden wij dat minder. Niet de kwaliteit, wel de dikte. Wij hebben nu best dikke ringen, vonden wij wat professioneler ofzo staan. En idd, je draagt ze je hele leven. Dat is het enige wat je aan die dag (die bij velen toch zo 10.000 euro kost) overhoudt, met de foto's dan.
Wij wraen nu 850 kwijt voor 1 ring, en de tweede kregen we er gratis bij, dus eigenlijk maar 400 per ring, en dat was 300 euro over ons budgetMaar de juwelier zei ons: jullie moeten kiezen, maar herriner je wel dat dit alleen overblijft.
En daar waren we het absoluut mee eens
Alphonsus schreef:MissF schreef:Wij hebben gewoon gekeken bij wat we mooi vonden. En toen naar prijzen, We hadden dit soort ringen ook voor 200 euro p.s. en toch, vonden wij dat minder. Niet de kwaliteit, wel de dikte. Wij hebben nu best dikke ringen, vonden wij wat professioneler ofzo staan. En idd, je draagt ze je hele leven. Dat is het enige wat je aan die dag (die bij velen toch zo 10.000 euro kost) overhoudt, met de foto's dan.
Wij wraen nu 850 kwijt voor 1 ring, en de tweede kregen we er gratis bij, dus eigenlijk maar 400 per ring, en dat was 300 euro over ons budgetMaar de juwelier zei ons: jullie moeten kiezen, maar herriner je wel dat dit alleen overblijft.
En daar waren we het absoluut mee eens
Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.
Dat kan toch niet waar zijn, behave dan wanneer je de hele stad/dorp uitnodigd. Maar dit is wel off-topic
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten