kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 jun 2008 16:00

@Smurffie: jullie hebben ze toch al best lang van tevoren, of niet? Zit er eigenlijk een lange levertijd op trouwringen?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 05 jun 2008 16:13

En waarom kopen jullie van die dure trouwringen? Zijn die beter, mooier, of is het voor de garantie?

Tsss.. prijzen van meer dan duizend euro :shock: Je kunt bij de V&D ook mooie ringen voor 20 euro kopen :)
De enige reden die ik kan verzinnen is dat er garantie op zit. Ik kan me voorstellen dat het prettig is wanneer je dezelfde weer kunt krijgen wanneer er een stuk gaat. Maar verder is het toch idioot om zoveel geld uit te geven voor een ring? ;/

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 jun 2008 16:41

De goudprijs is wel flink gestegen afgelopen tijd... dus als je dan ook nog iets bijzonders wil kan het wel duur worden. Wij hebben iets van 380 euro betaald voor beide ringen, dat was twee jaar geleden.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 jun 2008 17:04

LeChat schreef:@Smurffie: jullie hebben ze toch al best lang van tevoren, of niet? Zit er eigenlijk een lange levertijd op trouwringen?

Nee..wij hadden ze binnen..6 weken geloof ik. Ongegraveerd nog trouwens. De verlovingsdatum hebben we namelijk nog niet :mrgreen:

@HBH: Het is maar net hoeveel waarde je er aan hecht. Als het goed is (!) draag je hem je hele leven. Even uitgaande van 1400 euro per set, 700 per ring dus: Stel dat je 50 jaar getrouwd bent, heeft de ring je 14 euro per jaar gekost, 1,16 per maand. Je schrikt meestal even van het grote bedrag in één keer 8)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 jun 2008 17:08

Wij hebben er ongeveer 200 euro aan uit gegeven. We zagen een aanbieding en hebben daar gebruik van gemaakt. Anders was het denk ik 250 ofzo geworden.

We waren er beide snel uit wat we wilden. Niet echt gekeken of iets specifiek stond, maar puur wat vinden wij mooi.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 jun 2008 18:47

Wij hebben gewoon gekeken bij wat we mooi vonden. En toen naar prijzen, We hadden dit soort ringen ook voor 200 euro p.s. en toch, vonden wij dat minder. Niet de kwaliteit, wel de dikte. Wij hebben nu best dikke ringen, vonden wij wat professioneler ofzo staan. En idd, je draagt ze je hele leven. Dat is het enige wat je aan die dag (die bij velen toch zo 10.000 euro kost) overhoudt, met de foto's dan.
Wij wraen nu 850 kwijt voor 1 ring, en de tweede kregen we er gratis bij, dus eigenlijk maar 400 per ring, en dat was 300 euro over ons budget :) Maar de juwelier zei ons: jullie moeten kiezen, maar herriner je wel dat dit alleen overblijft.
En daar waren we het absoluut mee eens :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 jun 2008 19:17

Die van ons waren 1380 ofzo samen. En vooruit, hij kreeg nog 70 euro voor z'n oude ring terug 8) Veel geld ja..maar ik zal hem koesteren :mrgreen:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 05 jun 2008 19:22

Smurffie schreef:Die van ons waren 1380 ofzo samen. En vooruit, hij kreeg nog 70 euro voor z'n oude ring terug 8) Veel geld ja..maar ik zal hem koesteren :mrgreen:

Dat idee had ik ooit ook. Nu ligt hij samen met de ring van mijn man in een eierdopje :cry:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 jun 2008 19:28

pol schreef:
Smurffie schreef:Die van ons waren 1380 ofzo samen. En vooruit, hij kreeg nog 70 euro voor z'n oude ring terug 8) Veel geld ja..maar ik zal hem koesteren :mrgreen:

Dat idee had ik ooit ook. Nu ligt hij samen met de ring van mijn man in een eierdopje :cry:

Waarom?

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 05 jun 2008 19:34

Lalage schreef:
pol schreef:

Waarom?

Met werken is het te gevaarlijk voor mijn man. En ik heb vorig jaar exceem gekregen onder de ring en dat komt elke keer terug. Dus nu heb ik hem ook uitgedaan, want dat haalde niet uit.

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 05 jun 2008 21:36

Als je echt voordelige trouwringen wil hebben dan moet je gewoon knelringen van een knelkoppeling gebruiken, 100% garantie dat je dezelfde ringen jaren later nog kan bestellen! Gemaakt van messing dus met wat Brasso oppoetsen, blinkt ie weer een hele week! :wink: :mrgreen:
Afbeelding
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 05 jun 2008 21:39

smArtjan schreef:Als je echt voordelige trouwringen wil hebben dan moet je gewoon knelringen van een knelkoppeling gebruiken, 100% garantie dat je dezelfde ringen jaren later nog kan bestellen! Gemaakt van messing dus met wat Brasso oppoetsen, blinkt ie weer een hele week! :wink: :mrgreen:
Afbeelding

Wat romantisch :mrgreen:
Overigens zijn deze 'trouwringen' in veel maten. Dus allicht vind je een passende ring :wink:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 05 jun 2008 21:56

em_ma schreef:Wat romantisch :mrgreen:
Overigens zijn deze 'trouwringen' in veel maten. Dus allicht vind je een passende ring :wink:

Precies wat ik dacht :wink:
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 06 jun 2008 08:20

MissF schreef:Wij hebben gewoon gekeken bij wat we mooi vonden. En toen naar prijzen, We hadden dit soort ringen ook voor 200 euro p.s. en toch, vonden wij dat minder. Niet de kwaliteit, wel de dikte. Wij hebben nu best dikke ringen, vonden wij wat professioneler ofzo staan. En idd, je draagt ze je hele leven. Dat is het enige wat je aan die dag (die bij velen toch zo 10.000 euro kost) overhoudt, met de foto's dan.
Wij wraen nu 850 kwijt voor 1 ring, en de tweede kregen we er gratis bij, dus eigenlijk maar 400 per ring, en dat was 300 euro over ons budget :) Maar de juwelier zei ons: jullie moeten kiezen, maar herriner je wel dat dit alleen overblijft.

Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.
Dat kan toch niet waar zijn, behave dan wanneer je de hele stad/dorp uitnodigd. Maar dit is wel off-topic
Uit het feit dat iets niet wit is, moet men nog niet opmaken dat het zwart is

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 06 jun 2008 08:47

Alphonsus schreef:
MissF schreef:Wij hebben gewoon gekeken bij wat we mooi vonden. En toen naar prijzen, We hadden dit soort ringen ook voor 200 euro p.s. en toch, vonden wij dat minder. Niet de kwaliteit, wel de dikte. Wij hebben nu best dikke ringen, vonden wij wat professioneler ofzo staan. En idd, je draagt ze je hele leven. Dat is het enige wat je aan die dag (die bij velen toch zo 10.000 euro kost) overhoudt, met de foto's dan.

Ik schrik van die € 10.000 die een bruiloft zou kosten.
Dat kan toch niet waar zijn, behave dan wanneer je de hele stad/dorp uitnodigd. Maar dit is wel off-topic

Ik denk dat dit een hele redelijke schatting is!

Onze ringen waren trouwens 699 euro, 2 halen, 1 betalen :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Terug naar “Archief”