Berichtdoor Stefanus » 16 mei 2007 12:27
DEN ZESDE VERKLAARING
afgelegd op den zestienden dag van den maand Mei, de maand waarin alle vogels een ei leggen, van het jaar onzes Heeren 2007
door dhr. Stefanus, Topic-starter
Mij de gewoonheid en de strakke gelederen van de burgerlijke taal toeëigenende, heb ik u enige dingen te zeggen:
Welnu, omdat Taco als verschijnsel, naam (of in welke categorie de talige uiting dan ook past) veel voorkomt in dit topic, heb ik als Topic-starter besloten dat taco (en iedere gelijkvormige talige uiting) minderwaardig is. Als begrip moet je het niet wagen populair te worden.
Een dringend doch vriendelijk verzoek deze kwestie serieus te bezien en de consequentie te aanvaarden: taco is slecht; het is diabolisch, en daarom dus mede verwerpelijk. Om krakelingen te voorkomen, wil ik u wijzen op mijn positie als Topic-starter, om u daarmee de nodige ontzag en respect voor mijn persoon te verlenen.
Het daaropvolgende verzoek luidt aldus: open een nieuwe wereld van talige uitingen, verken het ongekende en laat de kleingeestigheid achter u. De kleingeestigheid nu, is samen te vatten in 1 woord: taco.
De dank rijst in een hopend hart.
Uw aller Topic-starter,
dhr. Stefanus
-EINDE der ZESDE VERKLAARING-