Moderator: Moderafo's
nee hoor! Waarom??? Moet je t eens voor de gein optellen wat je per maand/jaar kwijt bent aan stommiteiten van de winkel!! Ik zou t ook doenlammetje schreef:Grr waar ik niet tegen kan, staat er een prijs in het vak van de winkel en betaal je ongemerkt gewoon 10 of 20 cent meer omdat die prijs niet meer kloptVind dat écht zonde van mn geld, ga dus daarom altijd mn bon langs en naar de klantenservice. Misschien denken ze dat ik gek ben om voor 15 cent langs te lopen
Nou, daar heb je gelijk in. Ik baalde ook enorm, nu ben ik niet de persoon die meteen stampij gaat lopen maken (of met taarten smijtenlammetje schreef:had ik gezegd: dan wil ik mijn geld terug of de vlaai in je gezichtNee hoor
Maar ik ga tegenwoordig ook meteen terug, want als je een dag wacht is het opeens veranderd ofzo
Zeker, doen we ook! Het kwam zo over op school dat ik zo gierig was en de anderen nietliefie schreef:ik vind het niet vreemd iedereen doet dat toch op zijn eigen manier. WIj doen dit zelfs niet we halen gewoon wat we nodig hebben en de ene keer is dat meer dan de andere keer.
En de een heeft gewoon meer te besteden dan de ander. Ik zou me er niet druk over maken en gewoon doen zoals jullie willen
Jazeker! Ik vond het alleen een beetje zo overkomen, omdat iedereen maar lekker ging shoppen van het geld wat ze overhadden, en dat gebeurt dus hier echt niet. We kopen wat we nodig hebben en hebben we echt geld over (naast de vaste lasten, boodschappen en het sparen) dan kopen we iets leuks. We zijn nu weer op zoek naar leuke gordijnen. We hebben wel glasgordijnen maar naar mijn idee schijnen die toch iets tever door. En aangezien er best wel veel gestolen wordt rondom de randstad willen we ook gordijnen.liefie schreef:dat heeft niks met gierig te maken hoor. jij mag toch bepalen waar je je geld aan uit geeft?

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 23 gasten