Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 21 jun 2007 18:40

Tja. Persoonlijk vind ik het ook jammer omdat ik erg goed met Ara ben, maar als ik mod was zou ik waarschijnlijk wél hetzelfde besloten hebben 8)

Overigens blijf ik het wel met HippieBH eens wat betreft de publicatie. En er is al meermalen duidelijk gezegd dat sommige mensen het niet erg vinden om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden, en daar hoort hij volgens mij ook bij :)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 21 jun 2007 18:47

Daar ben ik het ook mee eens ja. Een schandpaal is niet eens erg. Je overtreedt de regels, dan mag je ook publiekelijk worden aangepakt. Dat schrikt misschien wel een beetje af, aan de andere kant weet iedereen wat er gebeurt, dus zullen wel wat langer nadenken voordat ze iets zeggen.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 21 jun 2007 19:27

henkie schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Of Ara's ban terecht is of niet, geen idee, daarvoor weet ik er te weinig af ('t is mij niet opgevallen dat hij wat-dan-ook heeft gezegd wat niet toegestaan is de laatste tijd, maar dat zal wel al verwijderd zijn oid). Maar wat ik echt heel vreemd vind, is dat ineens (er zal een aanleiding voor zijn geweest, maar omdat posts verwijderd worden zien wij als user die niet) een uiterst trouw gebruiker geband word, zonder dat de rest van de gebruikers daar IETS van te horen krijgt.

Wat denk je, ik krijg mijn zin niet dus ik probeer het nog maar eens?
Lees het nog eens rustig door: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=1297097#1297097

Ja, omdat ik het weer vervelend vond pas na enige tijd via-via te horen dat Aragorn gebanned is. Ik neem aan dat jullie niet een 'eens besloten, altijd besloten'-beleid hebben, maar dat jullie dingen wel eens willen heroverwegen. Bovendien blijkt uit de reacties dat ik niet de enige ben die dit standpunt heeft, en dat jullie argumenten om het niet toe te staan kant nog wal raken.
Nog even voor de duidelijkheid: hij is niet meer welkom. Nooit meer. Het is einde verhaal. Maar om de deur niet voorgoed in het slot te gooien, heb ik er een flinke voorwaarde aan toegevoegd. Je kunt dat laatste negatief benaderen, lees ik net tot mijn verbazing.

Opzich niet raar he, als je dit soort dingen via-via moet horen in plaats van duidelijke uitleg te krijgen :)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 19:49

henkie schreef:Nog even voor de duidelijkheid: hij is niet meer welkom. Nooit meer. Het is einde verhaal. Maar om de deur niet voorgoed in het slot te gooien, heb ik er een flinke voorwaarde aan toegevoegd.

En wat is die voorwaarde dan?

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 21 jun 2007 19:56

Tja, dat is dus weer in een persoonlijk bericht naar Aragorn verzonden. Dus zul je hier geen antwoord op krijgen.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 21 jun 2007 20:01

Als je dat niet op een forum mag zetten wil ik het eventueel wel naar je pb'en rosalie :wink: Overigens is dit natuurlijk weer belachelijk. Refoweb zou er goed aan doen eens wat meer helderheid te verschaffen en ons minder aan de grillen van The Godfather over te leveren.
Laatst gewijzigd door rafaell op 23 jun 2007 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 21 jun 2007 20:05

Zo gek is het toch niet dat het bannen van een der leden en evt. voorwaarden voor terugkeer niet publiekelijk rond gebazuint worden?
Volgens mij is dat op de meeste fora praktijk.

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 21 jun 2007 20:06

Waarom is arragon verbannen, ik zie nergens de reden staat waarom hij is verbannen

Ik vond hem juist zo lief :(
.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 20:06

zahra schreef:Ik vond hem juist zo lief :(

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 21 jun 2007 20:07

zahra schreef:Waarom is arragon verbannen, ik zie nergens de reden staat waarom hij is verbannen

aragorn.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 20:07

rafaell schreef:Als je dat niet op een forum mag zetten wil ik het eventueel wel naar je pb'en rosalie :wink:

Zie pb ;)

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 21 jun 2007 20:09

Machiavelli schreef:
zahra schreef:Waarom is arragon verbannen, ik zie nergens de reden staat waarom hij is verbannen

aragorn.

nou ja lekker belangrijk :roll:
.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 21 jun 2007 20:38

Machiavelli schreef:Zo gek is het toch niet dat het bannen van een der leden en evt. voorwaarden voor terugkeer niet publiekelijk rond gebazuint worden?
Volgens mij is dat op de meeste fora praktijk.

Op de meeste fora wordt het dan ook weer niet publiekelijk verzwegen als iemand er naar vraagt. ;)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 21 jun 2007 20:40

rosalie83 schreef:
zahra schreef:Ik vond hem juist zo lief :(

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 21 jun 2007 20:40

Collateral schreef:Op de meeste fora wordt het dan ook weer niet publiekelijk verzwegen als iemand er naar vraagt. ;)
Dat is hier toch niet gebeurd? Tenminste, voor zover ik meegekregen heb.

Terug naar “Archief”