Met alle liefde gun ik iedereen cadeautjes, hoor. Geen probleem. Alleen vond ik het wel apart dat aan het einde van vorig schooljaar al die mama's met cadeau's bij de juf stonden.
Haha. Ik ben echt een beetje mislukt, soms

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Hahaha, arme juffen, enzo. Wat moet je met al die spullen (mag ik zeggen 'troep'?)?
paprikameisje2 schreef:overigens.. te belachelijk.. al die onzin.. de grootste zooi komt van de action.. ik heb mijn huis al vol met prut en prullaria dus beland in de prullebak!!
tijdschriften lees ik via via, dus ook niks aan, chocola eet ik niet.. dus gaat ook of in de prullebak.. jah sorry, om mij heen veel mensen die het wel lusten maar waar het niet goed voro is, en soms moet het voor mijn eigen buien zo snel mogelijk weg, anders vergeef ik het aan willekeurige mensen, zoals de postbode oid!
Kortom.. stom met die onzin.. boycot het maar!! ik dank ervoor om het te doen, alleen zal onze uk dan wel alleen staan. Dan zal het wel een kleurplaat worden, leuk ingepakt!
paprikameisje2 schreef:idd.. ze jagen me op komsten, we moeten namelijk per klikolediging betalen! en niet weinig!
sorry.. mods, tis off topic
Galateia schreef:
Dan gaan we voor de tekening. Oud papier is toch gratis?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten