Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:
Op de één of andere manier ben ik ook weer extra gemotiveerd als ik er gewoon eens aan toegegeven heb! Dus inderdaad: knallen!
paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:
Op de één of andere manier ben ik ook weer extra gemotiveerd als ik er gewoon eens aan toegegeven heb! Dus inderdaad: knallen!
ik juist niet...
ik wordt heel boos op mezelf als ik mezelf heb laten gaan!! ik voel mezelf dan hel zwak.. dan denk bij mezelf:.. je hebt ook geen karakter!1 je wil iets of iets niet!!
paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:
ik juist niet...
ik wordt heel boos op mezelf als ik mezelf heb laten gaan!! ik voel mezelf dan hel zwak.. dan denk bij mezelf:.. je hebt ook geen karakter!1 je wil iets of iets niet!!
rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:
ik juist niet...
Jammer! Want dan hou je het juist niet zo lang vol vaak! Kijk, als je elke dag toch een kroket neemt of veel snoept, dan heb je niet super discipline, maar dan nog hoeft dat niet alleen aan jezelf te liggen, maar ook aan de omstandigheden of de mensen om je heen, etc!
Je hoeft toch niet zo streng voor jezelf te zijn dat je nooit meer wat lekkers mag eten? Genieten mag ook! Moet zelfs! Dus ik zou zeggen: gun jezelf af en toe wat! En weet je wat mij ook helpt? Bijhouden wat ik eet. Ik schrijf het op per dag en dan denk ik wel eens, pff nou heb ik eigenlijk echt veel gegeten, en dan schrijf ik het op en dan valt het toch reuze mee!
paprikameisje2 schreef:ik ben een mens van discipline!! als ik het niet kan vind ik mijzelf niet sterk!!
ik mag alleen van mezelf in het weekend lekker ships enzo en bij een verjaardag...
Ik moet nie tafvallen hoor.... maar ik wil ook niet alles eten zodat ik aankom!
rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:ik ben een mens van discipline!! als ik het niet kan vind ik mijzelf niet sterk!!
ik mag alleen van mezelf in het weekend lekker ships enzo en bij een verjaardag...
Oh johDan geeft het toch helemaal niet als je jezelf een keer laat gaan! Als je nou weet ik wat moest afvallen...
paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:ik ben een mens van discipline!! als ik het niet kan vind ik mijzelf niet sterk!!
Oh johDan geeft het toch helemaal niet als je jezelf een keer laat gaan! Als je nou weet ik wat moest afvallen...
dat kan ik dus absoluut niet... k ben ehel streng voor mezelf, misschien wel eens te streng!! maar laten gaan, dat lukt absoluutniet!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten