Moderator: Moderafo's
Gershwin schreef:Inderdaad. Er zijn kleuren die ik prachtig vind, allemaal leuk en aardig, maar als ze niet bij me staan kan ik ze beter niet dragen, toch?
Oké, oké, het moet je staan - da's met kledingmodellen e.d. natuurlijk ook zoGershwin schreef:LeChat schreef:Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi
Nog één keer dan: welke kleuren je draagt moet je vooral af laten hangen van je huids- en haarkleur, niet van de kleur van de kleren op zich
Gershwin schreef:Inderdaad. Er zijn kleuren die ik prachtig vind, allemaal leuk en aardig, maar als ze niet bij me staan kan ik ze beter niet dragen, toch?
Gershwin schreef:LeChat schreef:Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi
Nog één keer dan: welke kleuren je draagt moet je vooral af laten hangen van je huids- en haarkleur, niet van de kleur van de kleren op zich
dE bAdEeND schreef:Gershwin schreef:LeChat schreef:Blauw is inderdaad een mooie kleur. Donkerrood voor een overhemd in de winter ook, of 's zomers onder een lichter pak...dE bAdEeND schreef:Nou nee, roze vind ik gewoon echt niet mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor wit met streepje oid of blauw. Blauw vind ik echt heel erg mooi
Dat is bij de meeste dingen zo, dat het wel moet staan. Maar het allerbelangrijkste vind ik nog altijd dat ik de kleur mooi vind. Alleen of ik nu zilver of goud "moet" dragen omdat ik een zomer- of wintertype ben, vind ik echt onzin. Is het hebben van een kleurenwaaier een nieuwe hype ofzo?!
rosalie83 schreef:Smurffie schreef:Straks de verlovingsring (en tevens trouwring), maar ik betwijfel of ik die naar m'n werk omdoe..Ik vrees dat hij er niet veel mooier van wordt.
Dat geeft toch niet? Mijn motto is dat je spullen (dus ook sieraden) moet gebruiken, anders is het pas jammer van de spullen
jamillah schreef:rosalie83 schreef:Smurffie schreef:Straks de verlovingsring (en tevens trouwring), maar ik betwijfel of ik die naar m'n werk omdoe..Ik vrees dat hij er niet veel mooier van wordt.
Dat geeft toch niet? Mijn motto is dat je spullen (dus ook sieraden) moet gebruiken, anders is het pas jammer van de spullen
Ik zou denk ik ook even wachten met om doen naar je werk tot je getrouwd bent. De juwelier kan hem wel weer mooi maken maar het zou wel zonde zijn als er een lelijke zichtbare beschadiging zou zijn. Na het trouwen maakt het toch allemaal niet meer uit, dan ben je zwanger en gaat die ring toch weer af ivm dikke opgezette vochtvingers
rosalie83 schreef:Smurffie schreef:Straks de verlovingsring (en tevens trouwring), maar ik betwijfel of ik die naar m'n werk omdoe..Ik vrees dat hij er niet veel mooier van wordt.
Ik dacht dat ik daar op zou letten! Overal afdoen, bij het sjouwen, op m'n werk etc. Ik heb m het eerste weekend dat ik ging werken na m'n trouwen en na de vakantie afgedaan maar collega's waren zo benieuwdSmurffie schreef:rosalie83 schreef:Smurffie schreef:Straks de verlovingsring (en tevens trouwring), maar ik betwijfel of ik die naar m'n werk omdoe..Ik vrees dat hij er niet veel mooier van wordt.
Opzich wel, maar op de markt met ruwe kratten sjouwen enzo, daar wordt hij echt wel snel lelijk van denk ik. Na het trouwen werk ik toch niet meer op de markt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten