antoon schreef:Ja dat weet ik maar niet doordat er te weinig onderbouwd is of zou zijn
1 evo
2 schepping
Die 2 houden elkaar jarenlang in evenwicht, zeg maar tot ongeveer 1920 1930
Hahahaha, de afgelopen 90 jaar zijn er behoorlijk wat dingen ontdekt wat betreft de biologie, DNA bijvoorbeeld en nog wat meer van die insignificante zaken.
Nu door meer kennis en ook mede door de methoden waardoor er snel en goed wetenschappelijke gegevens verwerkt kunnen worden weten we dat evolutie gewoon niet kan, en waarom niet
Snel, laat het de universiteiten en laboratorie weten...
mutatie blijken een zeepbel te zijn
Joh, vertel eens dan...
, fossielen geven gewoon niet de gewenste gegevens,
Gewenste gegevens? Ik begrijp dat creationisten denken in termen van gewenste en ongewenste gegevens. Voor de rest van de wereld zijn het gewoon gegevens.
de de stamboom blijkt geheel niet te kloppen,
Welke stamboom?
steeds meer geleerden ook evolutionisten komen met tegenbewijzen
Noem eens namen, want dit holle argument begint behoorlijk te irriteren. Zolang je niet met een paar serieuze namen komt, ga ik er vanuit dat je hier simpelweg aan het jokken bent.
en noem maar op , ieder weldenkend mens moet toegeven dat het evenwicht schepping contra evolutie ernstig is verstoort, en de weegschaal in het voordeel van schepping doorslaat.
Dat moet ik helemaal niet toegeven, niet voordat iemand met daadwerklijk
bewijs aankomt en niet zomaar wat roept.
macro evo is een slecht sprookje, een knullig scenario slechte verhaalijnen en onmogelijke plot
micro evolutie kan wel, dat is niet in contradictie met schepping
Poe, nou. Nu nog een
genetisch mechanisme vinden wat micro-evolutie begrensd, zodat het niet met de tijd vanzelf macro-evolutie wordt. Ik wacht het verder rustig af, en tot die tijd is je argument niets meer dan loos gefantaseer.
Ik blijf als deprogrameur dorgaan tot de hersenpannen van de forum deelnemers weer gewoon info kunnen opnemen en verwerken
Ja, alleen rot dat jou hersenpan blijkbaar op een ander OS loopt dan die van de rest...