Jannnoek: Fijn dat het goed gaat zo!
Heerlijk, al 8 weken borstvoeding Jamillah! Nog geen vervelende ontstekingen of spruw gehad hé?? fijn hoor!
Schipje: sjonge, het zit niet mee. Zo te lezen krijg je behoorlijk wat binnen en nog is het niet weg! Sterkte hoor!
Liefie: jou zit het ook niet echt mee, besluit je te stoppen krijg je dit weer... jij ook sterkte met afbouwen!
Hier weet ik nu ook (na 2 keer zo lang borstvoeding te hebben gegeven en NOOIT problemen wbt ontstekingen en spruw) helaas wat borstontsteking is.
Zondagmiddag begon het maar ik had nog niet het gevoel dat het een ontsteking was, wist niet eens hoe dat voelde. Nu dus wel, gister heel de dag op bed gelegen en kompressen met koude kwark (volgens de vk zou dat goed helpen) er tegenaan gehad en meteen aan de vitaminen etc. En de koorts is nu weg, ontsteking zit er nog wel maar een ab kuur is niet nodig. Wil ik ook niet want ben veel te bang dat ik daar weer spruw van ga krijgen
Verder geniet ik nog steeds van de bv, al was het zondagavond/nacht en gister echt niet leuk!! Voeden zelf deed gelukkig niet meer pijn dan voorheen (heb aan 1 kant een beschadigde tepel en dat is tot het toeschietreflex erg pijnlijk, had ik bij de meiden ook). Dus ik hoop ook dit keer het jaar vol te maken