Daar zit wel wat in Wiepie, ik denk wel dat dat op gaat.
Ik vind het heerlijk om zelf wat te ondernemen, maar om nou helemaal alleen op reis te gaan,
en elke avond alleen op een hotelkamer te zitten, dat lijkt me nou ook niet echt gezellig.
Moderator: Moderafo's
mw schreef:Onderaan de pagina verschijnen al aanbiedingen van reizen naar Italië?Wie gaat mee? (alhoewel mijn voorkeur niet uitgaat naar Italië)
Het zal ook wel aan de persoonlijke omstandigheden liggen hoe je tegen vakantie aankijkt. Ik heb voornamelijk buiten het seizoen vakantie (oke, oke dat is mijn eigen schuld) waardoor ik ook voornamelijk op mijzelf ben aangewezen. Wil ik anders, dan moet ik een jaar van te voren dat met vriendinnen afspreken. En aangezien ik niet van een jaar van te voren planen ben...
Daarnaast ligt het er ook aan wat je vakantie vieren vind. Ik hoef niet perse naar het buitenland. Ik heb ook vakantie als ik in het zonnetje op mijn straatje zit. En misschien ben ik het wel het meeste uitgerust van het weekje mee als vrijwilliger met de Zonnebloem, dan dat ik volgend jaar in Botswana ga doen.
mw schreef:Als urologieverpleegkundige weet ik daar wel raad mee![]()
Hèhè, je weet nog niets eens wat ik precies gedroomd heb.
Dat middagdutje is niet zo verontrustend hoor. Ik zeg wel dat ik 24 ben, maar niet dat ik 75 jaar ervaring heb. Middagdutje mag dan wel toch
christien schreef:@Mohammed, ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Dan ben je een paar dagen vrij, of een week en dan wil je nog even lekker vakantie houden....., maar niet alleen.
Dan ga je met goede moed bladeren in zo'n reisgids, en check je de laatste update op internet.
Maar helaas er is geen jongerenreis meer die vertrekt...., alleen alle leeftijden![]()
Mwah om daar nou alleen mee mee te gaan, dan heb je toch de kans dat je de enige onder de 75 bent![]()
En om niet verzekerd te zijn van weer een 'zorg'vakantie of wel gewoon werk lijkt me dat niet echt een geschikt idee. Misschien is die droom van mw dan nog zo gek nog niet....., wie o wie gaat er mee naar Italie..?
nette schreef:waarom ga jij niet met mohammed mee christien?
Wiepie schreef:Aaahh, wat slim!
christien schreef:en elke avond alleen op een hotelkamer te zitten, dat lijkt me nou ook niet echt gezellig.
mw schreef:Onderaan de pagina verschijnen al aanbiedingen van reizen naar Italië?Wie gaat mee? (alhoewel mijn voorkeur niet uitgaat naar Italië)
Het zal ook wel aan de persoonlijke omstandigheden liggen hoe je tegen vakantie aankijkt. Ik heb voornamelijk buiten het seizoen vakantie (oke, oke dat is mijn eigen schuld) waardoor ik ook voornamelijk op mijzelf ben aangewezen. Wil ik anders, dan moet ik een jaar van te voren dat met vriendinnen afspreken. En aangezien ik niet van een jaar van te voren planen ben...
Daarnaast ligt het er ook aan wat je vakantie vieren vind. Ik hoef niet perse naar het buitenland. Ik heb ook vakantie als ik in het zonnetje op mijn straatje zit. En misschien ben ik het wel het meeste uitgerust van het weekje mee als vrijwilliger met de Zonnebloem, dan dat ik volgend jaar in Botswana ga doen.
Wiepie schreef:Zegguh... wie is er nu net terug van vakantie??
Voor sommigen is het ook nooit genoeg
christien schreef:Straks hebben we een RW groepje singles om mee op vakantie te gaan, plan jij ff een datum MW?![]()
Bestemming maakt mij niet veel uit, maar als de zon schijnt ben ik al snel tevreden![]()
Niet nodig, ik snurk niet. Slaap wandel alleen maar.Van mij mag je, maar als we dan samen op vakantie gaan schaf ik wel even een paar oordopjes aan van tevoren!
Maar missen jullie vrienden/vriendinnen om een reis mee te ondernemen?
mw schreef:Niet nodig, ik snurk niet. Slaap wandel alleen maar.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten