mystery schreef:Lalage! Sterkte ermee! God zal met jou, je moeder en anderen om jullie heen, meegaan..
Cisca, jij ook erg veel sterkte!
Moderator: Moderafo's
Helmaal zal het niet te voorkomen zijn, maar als het kan, zo veel mogelijk alles van te voren aten regelen. iz moilijk, maar ander, kun je nog meer problemen krijgen.Optimatus schreef:Zolang er maar niet allerlei irritante mensen zich overal mee gaan bemoeien om zo nog even snel iets voor elkaar te krijgen. Je leest soms over mensen die over de zieke heen tegen elkaar worden uitgespeeld door mensen van binnenuit of buitenaf. Zieken worden soms uiterst onaangenaam beïnvloed door dit soort ellendelingen.
Hoe voorkom je dat? Ik kijk wel eens angstig naar wat mijn oma nog te wachten staat?
Gerdien B. schreef:Eerlijk gezegd heb ik echt wel moeite om goed om te gaan met ernstig zieke mensen.
uhuh idd !! Naasten weten hoe het zit en soms die begrijpen het zelfs niet eens. Gelukkig kan ze op één steunen die haar nooit in de steek laat en altijd begrijptRiska schreef:Kwebbel, ik denk dat het overal voorkomt dat mensen denken - en soms ook zeggen - "het valt wel mee"... Vanmorgen was er in onze kerk een vrouw die net te horen heeft gekregen dat ze borstkanker heeft. Ze ziet er goed uit... maar toch: je weet dat er iets in dat lijf aan het rommelen is. Het gebeurt ook vaak onnadenkend en men heeft er geen idee van hoe het kwetst.
Jij weet hoe het echt zit en je kunt er gewoon voor ze zijn... en misschien ooit zal men begrijpen hoe fout het was zo te oordelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten