Moderator: Moderafo's
deSailenSSS schreef:Debor@ schreef: ...*knip*... Gewoon met zn 2 op Curacao of zo en dan een kaartje naar Nederland: wij zijn getrouwd! En daarna kom je apart maar es een bakkie doen en foto's kijken en zo, dat scheelt een hoop zure/boze gezichten op de dag zelf.
Het is wel een oplossing, maar ik zou het zelf helemaal niet leuk vinden. Ik vind dat het iets is wat met de hele familie gedeeld zou moeten worden. Maar ja, het kan natuurlijk erg gevoelig liggen allemaal... Bij mijn ouders zijn mijn opa en oma ook gaan rellen op de bruiloft. (om iets heel onnozels) Da's niet echt grappig. Mijn moeder kan er nu nóg kwaad om worden
![]()
@ Kathleen: zullen we?![]()
Maar als ik ooit trouw zie ik dergelijke problemen wel verrijzen daar mijn familie nogal eh... complex in elkaar zit, laat ik het zo uitdrukken.
Gewoon met zn 2 op Curacao of zo en dan een kaartje naar Nederland: wij zijn getrouwd! En daarna kom je apart maar es een bakkie doen en foto's kijken en zo, dat scheelt een hoop zure/boze gezichten op de dag zelf.
Dat is een uiterste. Ik denk dat de mensen het in mijn geval uitzonderlijk vreemd vinden als er GEEN muziek gedraaid wordt op mijn bruiloft, mijn leven bestaat voor een enorm deel uit muziek... :S
Inderdaad, dat is wel een verschil. Er zijn van die muziekbarbaren die idd nooit iets fatsoenlijks hebben leren luisteren en dan toch de een of andere kansloze rukband op laten draven omdat tenslotte iedereen dat doet, maar ook mensen als kurtyo die het naar zichzelf toe bijna niet kunnen maken om geen muziek te doen.
En er zijn mensen die het jammer vinden dat ze zelf niet kunnen meedoen als hun eigen band speelt op hun bruiloftOf misschien kan een nummertje wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten