Ik ga zo meteen ook maar weer gewoon lekker zwemmen.
  Ik ga zo meteen ook maar weer gewoon lekker zwemmen.Ik heb elke middag en avond wel heel veel last van harde buiken. Dus het voorwerk is bezig
 Het is alleen jammer dat het wel weken kan duren. Verder zijn m'n nachten weer 1 drama. Vannacht en gisternacht max. 3 uur geslapen. Gelukkig heb ik er net nog anderhalf uur aangeplakt. Maar ik ben gewoon bekaf. Dat zorgt er denk ik ook voor dat ik geen geduld meer heb. Als het verder prima met je gaat, dan is het niet zo heel erg om te wachten, maar dit...
  Het is alleen jammer dat het wel weken kan duren. Verder zijn m'n nachten weer 1 drama. Vannacht en gisternacht max. 3 uur geslapen. Gelukkig heb ik er net nog anderhalf uur aangeplakt. Maar ik ben gewoon bekaf. Dat zorgt er denk ik ook voor dat ik geen geduld meer heb. Als het verder prima met je gaat, dan is het niet zo heel erg om te wachten, maar dit... ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
 Hoewel als ik zorgen lees bij anderen, mag ik niet klagen. Ik heb verder een geweldige zwangerschap (bijna) achter de rug.
Dippie: De VK vindt het echt niet zomaar overbodig als je belt. Ze hebben liever dat je (op tijd) belt, (dan te laat).

. Op het moment zelf heb ik er niet zo heel veel last van.
 . Op het moment zelf heb ik er niet zo heel veel last van.  

! Een paar andere opties voor een naam voor jullie kindje: Jochem, Joris, Job, Philip, Rutger, Tijmen, Stijn, Frits, Jelmer, Sybren, Geerten, Niek, Matthieu, Ezra, Menno, Thomas, Ruben, Levi ...
 ! Een paar andere opties voor een naam voor jullie kindje: Jochem, Joris, Job, Philip, Rutger, Tijmen, Stijn, Frits, Jelmer, Sybren, Geerten, Niek, Matthieu, Ezra, Menno, Thomas, Ruben, Levi ...