Hier kwam mijn moeder elke dag, maar dat moest ook, want ik zat vanaf 3 uur alleen thuis, en kon helemaal niks. Mijn man kwam pas 6 uur uit zijn werk. Ik kon nog net naar beneden lopen, en dan weer een uur op de bank liggen, anders ging ik van mijn graatje

Dus gelukkig nam mijn moeder elke middag vanaf half 3 vrij, zodat ze 3 uur ongeveer bij mij was om te helpen. Dan kookte ze ook meteen of zette alles klaar voor mijn man. Was echt superfijn!
Mijn vriendin voelde zich prima, maar zij en haar man zorgden dat ze alleen voor 8 uur bezoek kregen, daarna gingen ze lekker met zijn drietjes naar bed.
Ik denk dat het lastig is om van tevoren te zeggen wat je fijn vindt.
Dit keer gaan we dus wel op het kaartje zetten dat we bezoek heel erg leuk vinden, tijdens de kraamdagen of daarna op 1 vastgestelde zaterdagmiddag ofzoiets, gewoon bij ons thuis. Die kraamweek is er toch voor, dan komen ze allemaal maar, daarna zoeken we wel weer een ritme met zijn viertjes. En het fijne vind ik dat als visite elke avond gewoon komt, dat Jurian dan op bed ligt, die heeft er dan weinig last van hoop ik.
Als ik me weer zo rot voel de week na de bevalling, dan komt mijn moeder gewoon weer de hele week. Als ik me prima voel, dan vind ik dat onnodig. Maar dan nog mag ze elke dag komen hoor

Mijn zusje hielp elke avond mijn man met beschuitjes smeren en koffie zetten,d at was ook prima. Maar mijn moeder en zusje zijn kind aan huis hier, dus dat is geen bezoek ofzo, vind ik.
Wel leuke ideeen over traktaties zeg! Ik vind beschuit met muisjes eigenlijk wel horen, en vind het jammer als mensen het helemaal niet meer aanbieden, maar iets erbij, voor mensen die liever geen beschuitje willen, vind ik wel leuk. Ga ik mooi tijdens mijn verlof mee aan de slag

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...