Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Kent iemand een Daltonschool? Heeft iemand van jullie een van de kinderen op zo'n school zitten?
Galateia schreef:Dat doe jij ECHT niet![]()
Ben je al weer gekalmeerd?
Evelien schreef:Kent iemand een Daltonschool? Heeft iemand van jullie een van de kinderen op zo'n school zitten?
gempa schreef:helmen weet ik niet, ik heb het nooit gedaan er zijn ook onderzoekn die uitwijzen dat het juist gevaarlijker is omdat kinderen zich vrijer voeln en de rest van het verkeer ook
paprikameisje2 schreef:zoveel mensen zoveel dingen...
Ik ben dat lopen zoohooo zat dat ik kleine stukjes al fiets met marijn en julia. Marijn kan nog niet zelfstandig gaan zitten, maar als ik hem neerzet zit hij wel zelfstandig. overigens moet het wel mooi droog weer zijn, ga hem nog niet blootstellen aan de hollandse wind op de fiets.
Wat helpmjes betreft.. dat mogen ze wt mij betreft verplichten, net als de brommerhelm, goed plan. Denk zelf dat het aan je kind ligt of die nu wel of niet wilder doet. VOlgens mij bednekt een kind van een jaar of 7/8 nog niet dat hij rustig moet rijden zonder helm op. maar dat is voor mijn gevoel.
Tja.. dalton ed.. ben er niet zo van, doe mj maar regulier... al vind ik wel dat je dan ook als ouder kritisch moet blijven.
Hoezo moet een kind dan doen... het is toch juist goed dat ze niet tyerugmeppen op de peuterspeelzaal? ik snap geloof ik jullie peuterjuffen niethelemaal. Komt hij wel naar de juf toe om te zeggen dat pietje of klaasje hem gemept heeft?
Laura.. pffff..... julia zou al tig keer op de gang hebben gezeten. Tegenwoordig is er elke dag een moment van strijd... als die s morgens is geweest gaat het heel de dag goed, maar het kan ook heel de dag goed gaan end an is het strijd omdat ze roosvicee oid in bed wil... pffff...
ow... iemand wiens kind bang was/is voor vliegen? en wat doe je dan? Nu is het nog versterkt omdat we vanmorgen opeens een mus bij ons binnen hadden.. dnek op de drempel gezeten toen ik terug kwam van de kliko naar binnen gehipt.. maar ik had em niet gezien.. Juul helemaal in paniek.. duurde ook nog een poos voordat tie eens moe was die vogel, zodat ik em eindelijk kon pakken.. Maar zodra er een vlieg vliegt.. is ze helemaal in paniek...
trijntjejohanna schreef:we zijn zaterdag bij de opa en oma van mn man geweest en die gaven me 20 euro om iets leuks te kopen voor de kinderen. mn zus heeft deze gehaald. was nu in de aanbieding van 69,99 voor 25 euro!De kinderen vinden het helemaal geweldig! het is echt super leuk en sterk spul! Hij is groter dan hij op het plaatje lijkt
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten