En dat voel je best goed ja.
Heb geen ervaring met blaasontstekingen.
Moderator: Moderafo's

). Da's hetzelfde idee. De kinderen die op bezoek kwamen kregen bij de geboorte van  onze dochters een roze of wit snoepje uit een grote glazen snoeppot. 'k Had ook een blauwe variant gemaakt, maar roze snoep is makkelijker om te vinden dan blauw!
). Da's hetzelfde idee. De kinderen die op bezoek kwamen kregen bij de geboorte van  onze dochters een roze of wit snoepje uit een grote glazen snoeppot. 'k Had ook een blauwe variant gemaakt, maar roze snoep is makkelijker om te vinden dan blauw! 

We hebben het kindje dus uitgebreid bekeken en we weten nu ook of het een jongetje of meisje is!
 We hebben het kindje dus uitgebreid bekeken en we weten nu ook of het een jongetje of meisje is! 

Jannoek schreef:Fijn dat alles goed lijkt Schipje! En leuk dat je je nu kan voorbereiden op de komst van een zoontje/dochtertje.

ondanks dat het niet de eerste was
 ondanks dat het niet de eerste was   

](./images/smilies/eusa_wall.gif) ik zou dus gewoon nog een paar keer bellen of alles nu wel goed genoteerd staat, want stel dat er complicaties zijn, dan heb je dus wel een probleem
  ik zou dus gewoon nog een paar keer bellen of alles nu wel goed genoteerd staat, want stel dat er complicaties zijn, dan heb je dus wel een probleem  

En ik hoop ook dat het kamertje zo snel mogelijk af is, dan is er weer een projectje afgerond
 En ik hoop ook dat het kamertje zo snel mogelijk af is, dan is er weer een projectje afgerond  

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 51 gasten