Mariekje88 schreef:[Ik vind het allemaal een beetje hysterisch over komen
Inderdaad. Moet iemand niet tevreden zijn met het lichaam zoals het geschapen is?
Moderator: Moderafo's
Dat zal vast wel, maar moet je daarom maar tevreden zijn met alles? Ik baal dus bijvoorbeeld van mijn heupen, het is gewoon heel lastig. Moet ik dat maar leuk vinden dan?Harm-J schreef:Inderdaad. Moet iemand niet tevreden zijn met het lichaam zoals het geschapen is?Mariekje88 schreef:[Ik vind het allemaal een beetje hysterisch over komen
Mariekje88 schreef:Dat zal vast wel, maar moet je daarom maar tevreden zijn met alles? Ik baal dus bijvoorbeeld van mijn heupen, het is gewoon heel lastig. Moet ik dat maar leuk vinden dan?
Iemand met een 'misvorming' aan het lichaam, moet die dan ook maar tevreden zijn en hier niets aan laten doen?
Mariekje88 schreef:Net of het andersom zo'n pretje is.. Ik zou willen dat ik eens wat minder heupen had. In de tijd dat brede heupen met een in verhouding veel smallere taille het helemaal waren, had het voor mij een stuk makkelijker geweest om aan kleren te komen. Nu moet alles in de taille worden ingenomen en dan past het nog niet goed. Gewoon, omdat de meeste kleding gemaakt lijkt te zijn op wat jij noemt, mannenvormen.MissF schreef:Kan ik het helpen dat bijna alle vrouwen teveel heup hebben! Ik heb die niet, en heb dus een mannenvorm, met een buik, waardoor ik in jurkjes zwanger lijk! En dat is NIET leuk!
Ik vind het naar voor je dat je niet helemaal tevreden bent met je figuur, maar denk ook eens aan de andere kant wil je.. Ik vind het allemaal een beetje hysterisch over komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten