Moderator: Moderafo's
ben db bd schreef:@ rotterdam, dat atoomwapens steeds meer verspreid zullen gaan worden, wordt m.i. algemeen als zeker gezien.
Ik zie het als Gods genade en bescherming dat die tijd nog niet aangebroken is.
Als een land met atoomwapens dreigt; Iran > Israël, dan is daar wat tegen terug te doen. Maar als een zelfmoordterrorist nou met een nucleaire kofferbom met verbreekcontact op Zestienhoven landt, op Rotterdam Airport, wat moet je daar aan doen? (je weet dat die dingen bestaan!)
Schiet je hem af, dan klapt de bom. Geef je hem niet wat hij eist, dan offer je de hele stad. Dat wil niemand. (weet je hoeveel mooie gebouwen en stations ik mede afgeleverd heb, welke ik wil dat ze heel blijven?) Dus krijgt hij stiekem zijn zin of daaromtrent. Dat trekt nieuwe 'avonturiers' aan. Zo'n dichtbevolkt land is lekker 'viswater' voor criminele terroristen hoor.
En m.i. hebben ze hier nog recht op een uitkering ook![]()
Overigens gaat het mij niet om ISIS speciaal, maar om internationaal terrorisme in algemene zin. Dat is een griezelige vijand hoor, zééér moeilijk grijpbaar als hij verscholen werkt.
Nee ik ben zeer overtuigd dat de Heere ons tot nog toe zeer beschermd heeft, waar Hij zeer weinig eer en dank voor ontvangt, zeer jammer genoeg.
ineke-kitty schreef:POW.NED: DEN HAAG IS JIHADCITY'
Den Haag telt minstens tweehonderd radicale moslims.
Dat is het grootste aantal jihadisten van alle Nederlandse steden.
De jihadisten hebben de stad uitgeroepen tot 'jihadcity'.
Bron: POWNED.TV
dalethvav schreef:En VVD-burgemeester van Aartsen gaf hier toestemming voor?
Wees blij!
Zo kan Nederland precies zien wat er ''leeft'' in hun straten.
ben db bd schreef:Wie kan mij zeggen hoever mijnheer mealybug hier lekker veilig vandaan woont?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten