Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Bij mij op mn werk gaat het wat de tieners betreft prima, wat mijn baan betreft wat minder. Ik weet nu zeker, dat er geen baan voor me vrij is/komt, dus ik ben al flink op zoek op internet op allerlei vacaturesites en websites van stichtingen en instellingen. Maar het valt tegen, er is weinig werk in de gehandicaptenzorg met kinderen en al helemaal niet binnen de dagopvang...
Vonkie schreef:Wow MissF dat is inderdaad heftig! Gigantisch, hoe lang ben je bezig geweest om de rommel op te ruimen?
En hoe reageerde de rest van de groep?
liefie schreef:nou de diensten worden steeds korter. Ik moest eigenlijk van 7 tot half 4 werken maar om half 8 kwam alice de hoofdverpleegkundige met de mededeling dat er 2 zieke avonddiensten zijn. dus ze vroeg heb jij hier al eens een avonddienst gedaan ik zei nee. Maar zou je willen ik zei gelijk ja vind leuk oke dan mag je nu naar huis toe gaan en hoef je vanmiddag om half 4 pas te beginnen in plaats van half 3. Maar nu blijkt ik sta op woonloog 1 daar wonen 35 bewoners en zijn 10 ziekenzalen en daar sta ik dus helemaal alleen voor! maar ze zei ook je functineerd goed en je mag medicijnen doen en spuiten en je kan altijd een collega van andere afdeling bellen. Ik zei oke maar dan wil ik wel een goede evaluatie krijgen voor school
![]()
dus die krijg ik volgende week
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten