dus wie weet wat je buren denken
Moderator: Moderafo's

Gezellig
 Gezellig Het is maar net wat je prettig vindt denk ik. Natuurlijk heb je wel mensen in je slaapkamer, dat kunnen buren misschien horen, nouja, dat zij dan zo. Ik heb er weinig problemen mee als zij zouden weten dat ik aan het bevallen ben, ze hebben er zelf ook 2 hoor, dus hebben het ook allemaal meegemaakt
 Het is maar net wat je prettig vindt denk ik. Natuurlijk heb je wel mensen in je slaapkamer, dat kunnen buren misschien horen, nouja, dat zij dan zo. Ik heb er weinig problemen mee als zij zouden weten dat ik aan het bevallen ben, ze hebben er zelf ook 2 hoor, dus hebben het ook allemaal meegemaakt 
 Hier is in het zkh een enorme hal met winkeltjes enzo als je binnenkomt. Nu kwam ik midden in de nacht binnen, met amper weeen, dus was er niemand behalve de nachtportier, maar als ik met eigen vervoer aan zou komen daar, overdag, dan heb je denk ik heel wat bekijks. En de verlosafdeling ligt ook helemaal niet meteen om de hoek ofzo. Als je met een ambulance binnenkomt zul je wel ergens anders binnenkomen denk ik en is het misschien minder in het zicht
 Hier is in het zkh een enorme hal met winkeltjes enzo als je binnenkomt. Nu kwam ik midden in de nacht binnen, met amper weeen, dus was er niemand behalve de nachtportier, maar als ik met eigen vervoer aan zou komen daar, overdag, dan heb je denk ik heel wat bekijks. En de verlosafdeling ligt ook helemaal niet meteen om de hoek ofzo. Als je met een ambulance binnenkomt zul je wel ergens anders binnenkomen denk ik en is het misschien minder in het zicht 
  Het grappige is wel dat ik na week 30 eigenlijk niet meer aankom, dan blijft mijn gewicht gelijk, terwijl het kind het hardst groeit.
 Het grappige is wel dat ik na week 30 eigenlijk niet meer aankom, dan blijft mijn gewicht gelijk, terwijl het kind het hardst groeit. ) Ik ga 2 keer in de week met een zwangere buuf zwemmen en probeer het daarnaast nog 1x zelf. Als 3x te veel wordt, wat best wel eens zou kunnen, dan ga ik sowieso 2x.
 ) Ik ga 2 keer in de week met een zwangere buuf zwemmen en probeer het daarnaast nog 1x zelf. Als 3x te veel wordt, wat best wel eens zou kunnen, dan ga ik sowieso 2x.
 )
 )liefie schreef:Hoeveel weken ben je morgen? Op het andere forum waar ik zit kunnen ze al rond 10/12 weken zien of het een jongen of meisje wordt via de NUB methode (zou niet weten wat het inhoud maar klopt eigenlijk altijd)

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten