Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:Lalage schreef:Lieve Annette, ik mag toch hopen dat jouw eventuele toekomstige kinderen wel lekker buiten mogen spelen en vies worden....
Ik hoop dat als ik kinderen mag krijgen, dat ze net zo rustig en netjes zijn als mij. Dat is natuurlijk maar n grapje. Maar natuurlijk mogen ze spelen en vies worden buiten, daar is ook een douche voor. En als een kind niet speelt, dan is er iets wat niet klopt. In huis mogen ze ook spelen, maar spelen gebeurd in de speelkamer, de kamer is geen speelruimte. Tuurlijk mogen ze ook wel ns met n autotje in de kamer spelen, en hoeven ze niet altijd ergens 'alleen' te zijn met spelen, alleen mogen ze absoluut niet op meubels met speelgoed. Stop je met spelen, dan gaat het weer terug waar het hoort. Wil gewoon absoluut geen speelgoed in de kamer hebben. Bij m'n oppaskindjes ligt altijd allemaal speelgoed in de kamer en slaapkamers van de kids. Dat kan ik niet aanzien, ruim het dan vaak ook allemaal op als de kids op bed liggen. Het ligt dan nog wel in de kamer, maar niet overal wat. Maar netjes in de bakken.
Hoop dat m'n toekomstige man, ook netjes is, anders ontploft dr af en toe vast wat
. M'n ex was behoorlijk gemakkelijk en ergerde zich dan aan m'n net- en schoonheid. En ik me aan hem, dat het hem niet zoveel intresseerde of dr nu bijv. vogelpoep op het raam zat of niet
.
Magoed heb nu geen kids en vriend/man, en misschien ben ik tegen die tijd wel wat gemakkelijker. Maarre netjes en schoon zal het zijn.
jamillah schreef:Ghe, ik moet hier overdag zwemmen tussen het speelgoed door om naar het toilet te gaanEn de kussens van de bank liggen ook regelmatig daar waar ze niet horen. Boeiend!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten