Dus de verrassing is er een beetje af.
 Dus de verrassing is er een beetje af.Moderator: Moderafo's
 Dus de verrassing is er een beetje af.
 Dus de verrassing is er een beetje af. Spannend hoor!
 Spannend hoor! wel naar de klossen. Toen kon ik me zo makkelijk uit bed laten rollen
 wel naar de klossen. Toen kon ik me zo makkelijk uit bed laten rollen   
  Alleen even op de fiets naar de winkel geweest, en opgeruimd, maar verder moet ik maar even rustig aan doen, omdat ik nog tot half 11 moet vanavond. En eergister schoot er weer iets in mijn bil/been, het voelt anders dan toen van mijn bekken, ik vermoed dat het isschias is, had ik bij Jurian ook. Maar zolang ik een beetje rustig doe valt de pijn wel mee. Morgen weer vrij, dus dan kan ik wel weer flink aan de slag in huis, want oh die nare nesteldrang.
 Alleen even op de fiets naar de winkel geweest, en opgeruimd, maar verder moet ik maar even rustig aan doen, omdat ik nog tot half 11 moet vanavond. En eergister schoot er weer iets in mijn bil/been, het voelt anders dan toen van mijn bekken, ik vermoed dat het isschias is, had ik bij Jurian ook. Maar zolang ik een beetje rustig doe valt de pijn wel mee. Morgen weer vrij, dus dan kan ik wel weer flink aan de slag in huis, want oh die nare nesteldrang. vervelen jullie je nog niet?
 vervelen jullie je nog niet? 

Jannoek schreef:Haha, dan is er inderdaad weinig verrassing meer aan ajl.
Dat was dus de volgende Noor op komst.
 Het zou een grote verrassing zijn als het een andere naam zou krijgen. Als het geen Noor gaat heten, denk ik dat ik de naam in ga brengen thuis
 Het zou een grote verrassing zijn als het een andere naam zou krijgen. Als het geen Noor gaat heten, denk ik dat ik de naam in ga brengen thuis 

Ik vind het ook niet leuk als iemand tegen mij verteld van we krijgen een meisje of jongen.
 Ik vind het ook niet leuk als iemand tegen mij verteld van we krijgen een meisje of jongen.  

Dat ziet mijn man vast wel zitten. Ik vind beschuit met muisjes echt horen tijdens de kraamtijd, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die iets anders willen, dus daarom dan maar cakejes of muffins voor erbij. Ik moet ook nog wat verzinnen voor de traktatie van Jurian. Dat wil ik ook graag van tevoren afhebben. Dus als er nog meer mooie ideeen daarvoor zijn...het moet eigenlijk wel een beetje gezond zijn, dus cakejes met slagroom vind ik niet echt iets voor die kleintjes. Ideeen zijn welkom
 Dat ziet mijn man vast wel zitten. Ik vind beschuit met muisjes echt horen tijdens de kraamtijd, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die iets anders willen, dus daarom dan maar cakejes of muffins voor erbij. Ik moet ook nog wat verzinnen voor de traktatie van Jurian. Dat wil ik ook graag van tevoren afhebben. Dus als er nog meer mooie ideeen daarvoor zijn...het moet eigenlijk wel een beetje gezond zijn, dus cakejes met slagroom vind ik niet echt iets voor die kleintjes. Ideeen zijn welkom 

Één stel vrienden weet wat het is én de naam, omdat ze de naam goed raadden, en toen kon ik me niet meer goed houden.
 Één stel vrienden weet wat het is én de naam, omdat ze de naam goed raadden, en toen kon ik me niet meer goed houden.   Ach ja, boeiend
 Ach ja, boeiend 

Wij doen geen beschuit met muisjes. Vind ik zielig voor manlief, al die muisjes die je hele huis door liggen
 Wij doen geen beschuit met muisjes. Vind ik zielig voor manlief, al die muisjes die je hele huis door liggen  . Denk dat ze van slagroom iets minder snel afvallen dan van een beschuit, haha!
. Denk dat ze van slagroom iets minder snel afvallen dan van een beschuit, haha!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten