Jannoek: fijn dat je weer goed gekeurd bent.
om de reden dat niet iedere bevalling met gebroken vliezen begint hebben we het bij beide kinderen niet gebruikt, dat stomme zeiltje of waterdichte molton. Pff krijg het al warm als ik eraan denk

Scheelt wel dat wij een onderdeken hebben van wol wat vuil afstotend is en zelfs als er kinderen overheen spugen wordt het nog niet vies. Maar al zou het vies worden gooi ik het wel gewoon weg
Hier echt 2 moedertjes ja, ze willen een lage wieg en lage box want anders kunnen ze de baby niet zelf pakken en wegleggen

net of we dat goed vinden

maar maakt niet uit, ze spelen lief in elk geval en beter zo dan dat ze er geen interesse in tonen. Vind het wel gezellig.
1 nadeel, ze willen continu verloskundige spelen en porren dan in mn buik met een wc rolletje om het hartje te luisteren. Ik ren dus af en toe even weg als ze weer 'bezig' zijn
Spannend AJL, is het de eerste van je schoonzus?
Evelien: hier ook het dekbed erop met alle ramen open. Vind het heerlijk om onder een dekbed te slapen maar eigenlijk is het gewoon te warm...
Liefie: werken gaat nog wel goed, al merk ik nu echt dat die buik in de weg zit.... bekken- en rugklachten heb ik nu regelmatig, maar als ik aant werk ben valt het gelukkig alles mee! Heb nog 6 diensten van 5 uurtjes en dan verlof dus dat komt wel goed.