Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

petra85
Kapitein
Kapitein

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor petra85 » 09 mei 2011 09:50

Parkiet gefeliciteerd met jullie dochter en zusje

Alle zwangeren succes met de laatste loodjes !!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 09 mei 2011 09:51

Lammetje: mooi bolletje ;)
Zo te horen krijgt de aankomende baby een paar moedertjes extra :wink:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 mei 2011 09:54

@liefie echo doen ze niet meer, dus we wachten nu maar rustig af...
Gyn vroeg nog of er al wat rommelde, maar helaas, nog alles rustig ;-)

Ik heb nu lekker alles tegen elkaar open staan, heerlijk, die frisse lucht! :-)
Wij hebben nu een waterdichte molton op bed liggen, voor 't geval dat de vliezen breken, maar bah, dat plakt nog veel harder. Ik dacht vannacht echt een paar keer dat ik gewoon vast plakte. :mrgreen:

Controleren ze bij de liggingsecho donderdag ook nog de groei van jullie ukkie liefie? Wel spannend dan!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 mei 2011 09:58

Oei....die waterdichte moltons zijn echt vreselijk. Ik heb ze na 1 nacht van ons bed af gegooid. Meestal deed ik de laatste nachten gewoon een groot maandverband in en dat ving eigenlijk alles op bij het breken van de vliezen. Voor de zekerheid had ik alleen een groen zeiltje ( waar ik dan alleen met mn billen op lag met 2 extra moltons ( tegen het plakken) op bed.

Sterkte!

Mijn schoonzus is aankomende vrijdag ook uitgerekend, maar ik verwacht het nog niet, kindje is nog niet eens ingedaald.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 mei 2011 10:01

ja, dat ding is echt vreselijk, zeker met die warmte! Maar van dat zeiltje heb ik een hele nacht wakker gelegen, dus dat was echt na één nacht verdwenen van ons bed. :mrgreen:
En dan te bedenken dat maar 1 op de 10 bevallingen beginnen met het breken van de vliezen, dus misschien is het wel voor niets ;-)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 mei 2011 10:02

petra85 schreef:Parkiet gefeliciteerd met jullie dochter en zusje

jaantje74
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor jaantje74 » 09 mei 2011 10:19

petra85 schreef:Parkiet gefeliciteerd met jullie dochter en zusje

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 mei 2011 10:26

@Jannoek Zeggen ze ook niks over inleiden omdat je een groot kindje verwacht?

Waterdichte molton liggen hier al ruim 2 weken op bed en we hebben er geen last van (hebben hele goedkope van de action en hoorde daar positieve reacties over en ben er zelf ook erg tevreden over)
Ik durf het risico niet te nemen dat mijn vliezen breken op bed want dan zijn de matrassen er echt aan en zijn mij te duur om dat risico te nemen.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 09 mei 2011 10:28

Jannoek: fijn dat je weer goed gekeurd bent.
om de reden dat niet iedere bevalling met gebroken vliezen begint hebben we het bij beide kinderen niet gebruikt, dat stomme zeiltje of waterdichte molton. Pff krijg het al warm als ik eraan denk 8-[ Scheelt wel dat wij een onderdeken hebben van wol wat vuil afstotend is en zelfs als er kinderen overheen spugen wordt het nog niet vies. Maar al zou het vies worden gooi ik het wel gewoon weg 8-[

Hier echt 2 moedertjes ja, ze willen een lage wieg en lage box want anders kunnen ze de baby niet zelf pakken en wegleggen :lol: net of we dat goed vinden :wink: maar maakt niet uit, ze spelen lief in elk geval en beter zo dan dat ze er geen interesse in tonen. Vind het wel gezellig.

1 nadeel, ze willen continu verloskundige spelen en porren dan in mn buik met een wc rolletje om het hartje te luisteren. Ik ren dus af en toe even weg als ze weer 'bezig' zijn :mrgreen:

Spannend AJL, is het de eerste van je schoonzus?

Evelien: hier ook het dekbed erop met alle ramen open. Vind het heerlijk om onder een dekbed te slapen maar eigenlijk is het gewoon te warm...

Liefie: werken gaat nog wel goed, al merk ik nu echt dat die buik in de weg zit.... bekken- en rugklachten heb ik nu regelmatig, maar als ik aant werk ben valt het gelukkig alles mee! Heb nog 6 diensten van 5 uurtjes en dan verlof dus dat komt wel goed.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 mei 2011 10:30

Dat risico durf ik ook net niet te lopen. ;-) Wij hebben een hele dure molton, misschien is dat het probleem. :mrgreen: Hebben ze bij de action wel lengte maten? Anders gaat 't niet passen op ons bed...
en... soms moet je niet alles zeggen wat je weet... :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 mei 2011 10:33

Leuk dat de meiden er zo mee bezig zijn ook, lammetje!
Alleen dat porren in je buik lijkt me inderdaad niet zo'n succes, haha! :mrgreen:
Zijn ze wel 's meegeweest naar de controle bij de vk?

Ik vind 'ergens onder' slapen ook wel veel lekkerder, maar dat zat er vannacht echt niet in. Ik ben gewoon warmbloedig :mrgreen: We hebben de hele winter gewoon ons zomerdekbed op bed gehad, en ik heb het geen moment koud gehad ;-)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 mei 2011 10:40

@jannoek ik heb geen idee of ze lengte maten hebben ze hadden wel verschillende maten maar voor de rest heb ik er niet op gelet eigenlijk.

@AJL Spannend voor je schoonzus maar indalen zegt niks over wanneer je gaat bevallen volgens onze vk van de week was er ook iemand bevallen een dag na controle en toen was het kindje nog niks ingedaald.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 mei 2011 10:45

... net zoals het ook niet uit maakt of het wel/niet rommelt in je buik. Gyn zei vanmorgen nog dat niet rommelen niet hoef te betekenen dat het nog lang gaat duren.
Oftewel: het enige dat je kan doen is afwachten.... :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 mei 2011 10:47

Helemaal mee eens bij mij rommelt het ook niet en als ik dan hoor dat sommige gewoon 4 weken met flinke voor weeën lopen lijkt mij erg zwaar en denk dat je dan ook heel ongeduldig wordt.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 mei 2011 10:49

Ongeduldig ben ik nu ook al, dus wat dat betreft maakt het weinig uit denk ik. :mrgreen: Maar denk dat het wel heel vervelend is als je de hele tijd voorweeën hebt, maar dat het dan steeds niet doorzet...

Terug naar “Archief”