Parkiet gefeliciteerd met jullie dochter en zusje
Alle zwangeren succes met de laatste loodjes !!

Moderator: Moderafo's

petra85 schreef:Parkiet gefeliciteerd met jullie dochter en zusje
petra85 schreef:Parkiet gefeliciteerd met jullie dochter en zusje
 Scheelt wel dat wij een onderdeken hebben van wol wat vuil afstotend is en zelfs als er kinderen overheen spugen wordt het nog niet vies. Maar al zou het vies worden gooi ik het wel gewoon weg
  Scheelt wel dat wij een onderdeken hebben van wol wat vuil afstotend is en zelfs als er kinderen overheen spugen wordt het nog niet vies. Maar al zou het vies worden gooi ik het wel gewoon weg   
  net of we dat goed vinden
 net of we dat goed vinden   maar maakt niet uit, ze spelen lief in elk geval en beter zo dan dat ze er geen interesse in tonen. Vind het wel gezellig.
  maar maakt niet uit, ze spelen lief in elk geval en beter zo dan dat ze er geen interesse in tonen. Vind het wel gezellig. 
  Wij hebben een hele dure molton, misschien is dat het probleem.
 Wij hebben een hele dure molton, misschien is dat het probleem.   Hebben ze bij de action wel lengte maten? Anders gaat 't niet passen op ons bed...
 Hebben ze bij de action wel lengte maten? Anders gaat 't niet passen op ons bed... 

We hebben de hele winter gewoon ons zomerdekbed op bed gehad, en ik heb het geen moment koud gehad
 We hebben de hele winter gewoon ons zomerdekbed op bed gehad, en ik heb het geen moment koud gehad 

Maar denk dat het wel heel vervelend is als je de hele tijd voorweeën hebt, maar dat het dan steeds niet doorzet...
 Maar denk dat het wel heel vervelend is als je de hele tijd voorweeën hebt, maar dat het dan steeds niet doorzet...Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten