Wat vervelend Schipje, gaat ze naar een kdv ofzo? Sinds Jurian daarheen gaat hoest hij ook om de haverklap, maar volgens de cb arts is dat alleen maar logisch met al die bacterien op zo'n kdv. Maar Jurian is er niet echt ziek van, dat scheelt wel.
Heerlijk die mama fases

Hier is het altijd papa voor en papa na. Bij bijna elk woord dat hij zegt plakt hij er wel papa voor en achter. Gaat de telefoon, straalt hij helemaal: papa! (net alsof papa de enige is die belt

). Pakt hij zijn speelgoedtelefoon, houdt hem tegen zijn oor: papa?
En als papa thuis is, en die waagt het om even naar buiten te gaan, dan sprint hij naar het raam en roept een hele poos: papa! papa! Tot papa hem ziet en naar hem zwaait, dan lacht hij eens lief naar mij en ben ik ook goed genoeg

Heerlijk, zo'n papa verheerlijker. Mijn man vindt het echt geweldig

En dat vind ik wel leuk, want ik ben al zoveel meer met Jurian dan hij, dan is het wel gaaf om te zien dat Jurian hem toch echt het allerleukste vindt

Vandaag lag ik te slapen na mijn nachtdienst, en waren ze de hele dag samen. Ik werd af en toe gewoon wakker van het gegil van het lachen van hen samen, fantastisch

Ze hebben samen een hekje gekocht en neergezet, door de regen gebanjerd en al het speelgoed op de vloer gemikt volgens mij (wat ik dan maar heb opgeruimd, maar ach, da's niet zo erg, als ze maar lol hebben gehad

).
Oja, over de kinderbijbel, wij lezen hem sinds een paar maanden voor, net voor zijn 1e verjaardag geloof ik, uit de luister en kijk bijbel. Weinig tekst, mooie platen en tekeningen. En dan zijn 2 blz ook echt wel genoeg, daarna is zijn aandacht weg.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...