Galateia schreef:Ik gebruik ook vaak 2 handdoeken bij douchen, en dan vaak nog een aparte handdoek voor mijn haar

jep heb ik ook, ik heb gewoon het liefst een aparte handdoek voor m'n haar!
@daphne: ik zit ook vaak onder de kwijl

(van m'n werk dan he

) en dan gooi ik m'n shirtje zowiso in de was, broek doe ik heel af en toe 2 dagen aan, naar m'n werk ook niet altijd. ('s Nachts wel want dan doe je minder)
Ons douchegordijn is van plastic die sproei ik nat en dan is t oke
Verder douche ik vrijwel elke dag, dat is zowiso 1 handdoek, de handdoek van m'n haar gebruik ik meestal nog een keertje. Ligt er aan... Verder 1x per twee weken beddegoed, dekbedovertrekset doe ik apart (er past haast niks meer bij), badmatjes gaan er ook vaak in, die doe ik ook apart.
Mijn man heeft een hekel aan douchen dus die douched wat minder vaak.
Handdoek/theedoek/vaatdoek gaan elke avond de was in, vaatdoekje laat ik meestal even drogen anders stinkt het zo in de wasmand.
Ik heb ook microvezeldoekjes voor het stoffen, de spiegels, buitenboek, de wc (voor elk 1 apart doekje) die gaan er ook elke week in.Sokken doe ik elke dag in de was, hemdjes ook elke dag.
Het meeste was ik in het weekend, heel af en toe wat door de weeks als de trommel wat voller zit, maar voor de rest gewoon in het weekend.
Scheelt dat wij nog geen kinderen hebben anders is het wel wat meer denk ik!!
Galateia schreef:ChupaChups schreef:Je kunt jezelf een berg wasgoed besparen door niet elke dag te douchen! Dit is in principe ook helemaal niet nodig en kan zelfs minder goed zijn voor je natuurlijk afweersysteem. Maargoed, sommige mensen zweten misschien heel erg of voelen zich er niet fris bij. Toch, twee keer per week douchen is prima.
Mijn reactie is inderdaad: he, bah!
ja hier ook hihi. Mijn man heeft echt een hekel aan douchen (nee hij is niet vies!) maar wast zich wel elke dag. Dus het is alsnog schoon

ik vind het gewoon heerlijk om mij elke dag te douchen!! Lekker een warme douche van 40 graden over je rug....