Dat blijft spannend!! Is het trouwens de eerste? Dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed..
Moderator: Moderafo's
bloempie schreef:Ben benieuwd hoe het met de zwangeren gaat!
jantine76 schreef:bloempie schreef:Ben benieuwd hoe het met de zwangeren gaat!
Hier gaat alles oké! Maar ja, ik zit nu opruim 26 weken, dus nog in de middenfase... De eerste kwaaltjes zijn over, buik zit nog niet in de weg. Dus er op dit moment toch maar echt van proberen te genieten. Alleen het slapen gaat wat minder, omdat ik een 'buikslaper' ben en dat ligt niet echt lekker meer.. Dus ja, wel wat vermoeider dan normaal, maar voor de rest...
Eigenlijk zou ik eens naar de babyspullen moeten kijken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Volgens mij heb ik het meeste nog wel van de andere kids. Kan dus nooit veel zijn wat aangeschafd moet worden.
De commode krijgt wel een verfbeurt, want die is wel lelijk geworden na al die jaren intensief gebruik. De jongste van 3,5 jaar gebruikt hem nu nog als 'klerenkast'..Dat krijg je volgens mij als je het anders niet gebruikt..
Ik krijg ook bonnen binnen van babydozen om op te halen.. Weten jullie of die van kruidvat en prenatal nog leuk zijn? Ik zag pas bij kruidvat blauwe en roze dozen staan... Wat moet je pakken...? Als ik bv. de roze pak, denken ze zeker dat ik al weet dat het een meisje wordt.. En we weten het niet.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten