Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Volgens mij duurt het niet lang meer of dat het in Nederland ook zo is, dat je aan moet geven als je GEEN donor wil zijn, ik dacht dat ze daar over aan het praten zijn/ in onderhandeling over....
Acire schreef:Ff vraagje...
Ik ben 18,5 en heb ook nog nooit een formulier gehad. Zou dat een foutje zijn, zijn de regels veranderd, sturen ze ze in een keer voor het hele jaar.. bv in maart 2004 voor iedereen die na maart 2003 18 is geworden, of is het nog anders????
jacob schreef:Ze mogen heel het zaakie van me heebn. zou daar geen provleem me hebben. Ok ik heb nooit dat papiertje ingefuld, Maar dat is gewoon uit laxheid.
Mondriaan schreef:over je visie heb ik bewondering over het geven van je zelf maar ik kan het zo nog niet zien!! en kan je het op plastische reparatie aansturen??
Mijn neefje is verongelukt onder een vrachtwagen en hebben daarna zijn hooftje weer na gemaakt dat vind ik anders!! daarom zou ik dus geen ja kiezen!!
Mondriaan schreef:Maar verder denk ik er over na al zaL HET een christen waardig zijn!! als Mijn lichaam zal op staan zal alles worden bij een Bij elkaar worden gebracht!! hoe moet je dat dan zien als ziel en lichaam op zal staan op de laaste dag?? als iets van mij in een ander is??
Mondriaan
Dat is een ander geval, want dat hoofd was waarschijnlijk heel erg beschadigd. Bij orgaandonatie nemen ze nix van het hoofd weg, hoogstens het hoornvlies en dat zie je niet als de ogen dicht zijn.
Dat argument hoor ik vaker en ik vind het een enorm slecht argument! Er zijn zoveel mensen die een lichaamsdeel missen als ze sterven en als je bv dood bent gegaan door een vliegtuig dat neerstortte, is het hele lichaam verbrand. Denk je dat God dat niet kan herstellen? Je krijgt een heel nieuw lichaam, daar heeft God echt dat oude lichaam niet voor nodig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten