zweet(voeten)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 28 aug 2008 10:23

MissF schreef:Hee, nog iemand van de Syneo 5 ;) Het werkt dus echt :D

Voor mijn zwangerschap was mijn zweten bijna over, nu met zwangerschap is het teruggekomen. Dus ik ga het flesje toch maar weer aanschaffen

Bij mijn broer en zus werkt het ook. Volgens mij gebruiken die het nu ook al heel lang niet meer.
In de zwangerschap kreeg ik wel weer last van zweten, maar ik hield ook veel vocht vast. Heb daarom niets gebruikt, want het leek me wel erg ongezond om het zweten tegen te houden met zoveel vocht in m´n lichaam.
Na de bevalling was het heel erg met zweten, ik heb m´n schoenen weg moeten gooien omdat ze kapot waren gegaan, zo zeiknat dat ze waren geworden.
Maar na ongeveer een maand was het over en nu heb ik helemaal nergens meer last van.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 28 aug 2008 10:41

tante-tortel schreef:Helpt dat alleen tegen het zweten? Of ook tegen de lucht?

Ik merk dat als ik panty's draag ik ook van die stinkende voeten krijg.
Maar sinds ik gewoon van die katoenen soks draag en ze elke dag verschoon is dat eigenlijk weg.
Maar ik moet zeggen dat het niet zo erg is als ik hier lees, druipende handen......lijkt me erg lastig.

Het help tegen het zweten en tegen de lucht. Nare luchtjes krijg je niet meer, want je zweet niet meer.
Eerder kon ik ook nooit gekleurde kleding dragen, nu heb ik bijna alleen maar gekleurd in de kast hangen.
Het was echt zo´n verademing om na een dag werken m´n arm omhoog te doen en te zien dat m´n shirt er nog helemaal fris uitzag!

Wat betreft of het slecht is om je zweetklieren af te sluiten, andere mensen zweten ook niet zoveel. Die raken ook gewoon hun afvalstoffen kwijt door te plassen, dus waarom wij niet?
Met zo ontzettend overmatig zweten als ik heb meegemaakt, kan er bij mij niet in dat dat alleen maar was om afvalstoffen uit te scheiden.

Het is bij mij zo erg geweest dat het mijn leven beheerste. Bang om mensen een hand te geven. Bang om op school samen een opdracht met iemand te moeten uitvoeren op de pc, omdat dan heel de pc nat werd.
Ik had het zelfs al op de basisschool. Als we dan handarbeid hadden, moest ik elke vijf minuten naar de wc om m´n handen te wassen, want ik kon geen naald of iets vasthouden. Papier werd zeiknat. Inkt liep uit.
Een vriendje? Ik durfde zijn hand niet vast te houden. In de kerk de collectezak doorgeven met m´n glibberige natte handen. Een beroep uitkiezen waarbij ik niet met mijn handen hoef te werken. Enz. enz.
Ik hoefde maar aan zweet te denken en je zag het op mijn handen verschijnen. Eerst pareltjes en al snel zoveel dat als ik m´n handen naar beneden hield, het zweet er af drupte. Psychisch geeft zoiets je een behoorlijke knauw.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 28 aug 2008 11:56

Joh...dat is inderdaad wel heel extreem... :?
Gelukkig dat dat middeltje helpt!
Ik ga het denk ik ook maar eens aanschaffen, want ik heb ook last van zweetvoeten en ook zweethanden. Vanmorgen ook weer...zit ik op mn werk aan mn buro, leg ik even mn handen erop, staat er gelijk een afdruk... Ik schaam me dan ook wel een beetje. Net of ik supernerveus ben ofzo, en dat ben ik helemaal niet. :| Tenminste...toen niet :wink:
Ben op zich best wel een nerveus typetje...maar dat kan ik op zich wel prima verbloemen, alleen niet met zweethandjes :roll:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 28 aug 2008 12:01

Ik gebruik Odorex Extra Dry.
Volgens mij hetzelfde idee als Syneo.

Werkt perfect.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 aug 2008 16:05

Dat spul deed bij mij dus niks. Dat extra dry. Syneo5 wel echt.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 01 okt 2008 21:18

k´Heb een paar weken geleden een flesje syneo 5 gekocht
Zo wat is dat lekker spul, werkt echt goed, had ik dat maar eerder ontdekt!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 okt 2008 10:38

hmmm toch echt maar ns kijken voor dat spul dan
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 03 okt 2008 15:54

Funlover schreef:Ik ben vooral fan van de 5 dagen deo.
Je wast je 's avonds en sprayt hem erop, en laat hem 's nachts inwerken.
De volgende dagen was je gewoon je oksels en doet een neutrale deo op zonder parfum. Na 5 dagen doe je het weer 's avonds. ....

heb het nu ook in huis!werkt goed, bedankt voor de tip :wink:

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 03 okt 2008 20:53

@ kwebbel bij mij werkt het echt goed,

heb alleen het idee dat het soort van chemisch is,
ik heb nu al verschillende keren mailtjes gehad over het ontstaan van kanker, door een bepaalde stoffen in deo´s.
Ik let daar eigenlijk nooit op als ik een deo koop, toch eens nakijken.

Gebruiken jullie naast syneo 5 ook nog een deo?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 okt 2008 11:49

christien schreef:@ kwebbel bij mij werkt het echt goed,

heb alleen het idee dat het soort van chemisch is,
ik heb nu al verschillende keren mailtjes gehad over het ontstaan van kanker, door een bepaalde stoffen in deo´s.
Ik let daar eigenlijk nooit op als ik een deo koop, toch eens nakijken.

Gebruiken jullie naast syneo 5 ook nog een deo?

Ja, voor het geurtje. Ik heb een bloedhekel aan iets wat maar een beetje niet fris ruikt of stinkt, of geen lekkere geur heeft. Dat is een tick die ik van mijn moeder heb overgenomen denk ik ;) dus ik gebruik altijd een lekker ruikende deo.
Overigens gebruik ik nu al een hele tijd dat spul niet, en gebruik ik altijd nivea dry, deo. OMdat die lekker ruikt, maar ook aardig werkt. Maar ik merk dat het zweten dan wel meer wordt, en ik weer geen gekleurde shirtjes aan doe zonder iets eroverheen. Dus ik ga maar weer aan de syneo5 denk ik :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 06 okt 2008 18:46

Tjonge... ik ben niet de enige...

Op de middelbare school kreeg ik er echt een complex van... grote natte vlekken onder de oksels als ik na het fietsen op school kwam. (schaam)
Ik vermoed dat het ook wel met de puberteit te maken had.
Het is nu wel minder, maar ik moet nog steeds geen rare Deo's gaan gebruiken. gewoon Rexona... en gaat prima!

Misschien moet ik die syneo 5 eens gaan proberen?

Terug naar “Archief”