marjo schreef:Mijn zoon zit drie dagen op de creche, in totaal 27 uur. Hij is per dag 12 uur op, dat is 84 uur per week. Natuurlijk zijn er feestdagen en vakantiedagen en dan hij gaat hij niet. Dus als we daar voor corrigeren zit hij ongeveer een kwart van zijn tijd op de creche. En een commentaar dat mensen daarop hebben!Bovendien vind ik dat ouders hun kinderen op horen te voeden; ik vind het niet oké wanneer een kind de helft van de tijd (slapen niet meegerekend) bij de opvang zit.
Is dus geen sprake van en bij de meeste mensen niet hoor.Jíj hebt er voor gekozen om kinderen te krijgen, dus is het dan fair om vervolgens je eigen leven verder te willen leiden en geen dingen op te geven om voor je kind te zorgen..?
Ik geef er een heleboel voor op, hoor. Ik werk minder, ik sport minder, ik zie mijn vrienden minder, ik heb minder geld, ik kan minder ver op vakantie, ik ben van 's ochtends voreg tot 's avonds aan het rennen en ik incasseer bovendien nog heel wat gezeur over mijn keuzes hierin.
Je hoeft je niet te verdedigen tegen mij hoor