Een trouwjurk in 'gebroken wit'

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 26 dec 2003 20:59

Tja een collega van mijn vader jaren geleden, ok voor de tweede keer getrouwd, ging op de fiets met zijn vrouw achterop. Gewoon beide in spijkbroek. En toen bleek dat er ook nog collega's waren moesten die toch maar even met hun mee naar huis om wat te drinken. Dus de collega's hebben zijn vrouw meegenomen in de auto en hij heeft nog even boodschappen gedaan. Dus het komt voor.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 dec 2003 21:36

ik hoop over een poosje ook een bruiloft mee te maken waarvan er geen trouwjurk en geen pak zal worden aangetrokken. Eerste huwelijk, beide op normale leeftijd (niet te jong, niet oud) Allebei midden twintig.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 27 dec 2003 12:40

Evelien schreef:ik hoop over een poosje ook een bruiloft mee te maken waarvan er geen trouwjurk en geen pak zal worden aangetrokken. Eerste huwelijk, beide op normale leeftijd (niet te jong, niet oud) Allebei midden twintig.

kan ook bijzonder zijn!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 dec 2003 13:01

essieee schreef:
Evelien schreef:ik hoop over een poosje ook een bruiloft mee te maken waarvan er geen trouwjurk en geen pak zal worden aangetrokken. Eerste huwelijk, beide op normale leeftijd (niet te jong, niet oud) Allebei midden twintig.

kan ook bijzonder zijn!

zeker, maar ook gewoon normaal in mijn ogen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 dec 2003 13:28

is dat dan beter ofzo??

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 dec 2003 13:35

trijntjejohanna schreef:

is dat dan beter ofzo??

hoebedoel je?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 dec 2003 13:36

Evelien schreef:
trijntjejohanna schreef:

is dat dan beter ofzo??

hoebedoel je?

nou mag je niet in jurk trouwen? is het beter als je trouwt in gewone kleren ofzo?? dat preof ik een beetje bij jou.. ik kan het mis hebben hoor...

joris

Berichtdoor joris » 27 dec 2003 13:54

als ik ga trouwen gaat het in stijl. Maar dan wel met onze eigen accenten zeg maar. Ik hou van '' net niet''. Dus niet helemaal volgens de ettiquetes, er net o ptijd uitspringen. Kleren ook, wel netjes, maar niet een standaard pak.
Afbeelding

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 dec 2003 14:06

trijntjejohanna schreef:
Evelien schreef:
trijntjejohanna schreef:

is dat dan beter ofzo??

hoebedoel je?

nou mag je niet in jurk trouwen? is het beter als je trouwt in gewone kleren ofzo?? dat preof ik een beetje bij jou.. ik kan het mis hebben hoor...

heb je verkeerd geproefd :wink:

Nee hoor. Laat ieder in zijn/haar waarde. Duz het maakt mij niet uit of je in een trouwjurk/broek trouwt of in je normale kleding.
Mensen vinden het heel erg vreemd als je niet in een trouwjurk trouwt.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 27 dec 2003 15:13

Evelien schreef:
essieee schreef:

kan ook bijzonder zijn!

zeker, maar ook gewoon normaal in mijn ogen.

iedereen in zijn waarde latend, ik vind het toch wel vreemd als iemand in 'gewone' kleren trouwt! zou er echt never nooit voor kiezen, als het goed is trouw je maar 1x in je leven, een heel bijzondere dag, dat mag toch wel zichtbaar zijn?!?!?!!?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 dec 2003 15:29

wat is moeten?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 27 dec 2003 15:40

Evelien schreef:wat is moeten?

als je het tegen mij hebt: ik heb het over MOGEN, niet over moeten, ik vind dat je iedereen in zn waarde moet laten, zoals ik net al zei... maarja, geeft nie!

zussie
Mineur
Mineur

Berichtdoor zussie » 18 mar 2004 16:09

PaLPiTaTioN schreef: Er zijn landen waar je al getrouwd bent als je als man een bepaalde rituele handeling bij een vrouw verricht die in Nederland gewoon hoffelijk wordt ervaren...
Afbeelding

Is dat zo? ...nooit geweten... wat voor iets hoffelijks is daar zoiets als trouwen?...dat moet je dan ook maar net weten als man als je daar op vakntie ben....hou je bijwijze van de deur open voor iemand en dan ben je getrouwd zonder dat je het weet....
Ieder heeft recht op zijn mening. Respect is belangrijk

zorg-doos
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor zorg-doos » 18 mar 2004 18:41

hey
ik zal ook ff mij mening geven.
ik vindt dat de trouwdag een bijzondere mooie dag moet zijn.

en daar vindt ik een mooie jurk juist mooi, hoort er bij (mij mening).
vind altijd wel leuk kijken, als er iemand trouwt.
bij ons hebben ze in het dorp alleen maar trouwjurken aan.

Centrifugist
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Centrifugist » 18 mar 2004 19:04

Je hoopt maar een keer te trouwen dus je moet zorgen dat je het goed doet. Dus geen dingen waar je later ( jaren tig jaren)spijt van hebt
de klompn mai anholn

Terug naar “Archief”