*Annet* schreef:Denkertje21 schreef:Ik vind WEGWIJS zo ongelofelijk FOUT!
Het is de beurs (of noem het maar gewoon braderie) van de hebzucht, van het materialisme! Wat een graaizucht. Wat een reservaat. Dit is gewoon ergerlijk en vet zondig!
De huishoudbeurs, de Margriet fair, Kreadoe enz enz. zijn in principe allemaal hetzelfde. Dus waarom nou weer de WEGWIJS FOUT???
Ben bij allerlei beurzen geweest, maar de huishoudbeurs staat met top bovenaan wat hebberigheid aangaat. Je kon ergens een pakje boter krijgen en ik stond daar gewoon te kijken. Werd bijna onder de voet gelopen.
of je nou een rok koopt op de wegwijsbeurs of in de stad whatever? ligt er aan wat je voorkeur heeft. Daarbij heeft de wegwijs vooral als functie naamsbekendheid te creeeren onder je achterban of doelgroep. Volgens mij wordt er echt nie zo heel veel winst gedraaid. En er staan heel veel stichtingen en verenigingen, ik bedoel je ziet geen rijen dure auto's pronken of de laatste hippe koelkasten (zover ik weet) er wordt gewoon gekocht en verkocht en daar is niks mis mee toch, dat is de economie en zo houden we Nederland een beetje draaiende.
Dat is heel wat anders dan hebzucht en materialisme. Het is hooguit wat bizar een beurs voor een bepaalde religieuze bevolkingsgroep. Maar inderdaad, waarom is dat gelijk belachelijk en een beurs voor autoliefhebbers, motorliefhebbers, huishoudingliefhebbers, paranormaliteitenliefhebbers, dierliefhebbers, sportliefhebbers etc etc niet?